Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-26, 21:19
Medlem
Alpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
det var lite speciellt, har väl hänt att man heilar lite för skojs skull när man är påverkad av alkohol eller liknande
Hahah, det har vi nog alla gjort! Var nästan det enda förrförrasommaren präglades av för min del, mycket nazistskämt och heilande.
Citera
2007-03-22, 18:19
Bannlyst
vad hände med Onkel Kånkel?

när spelade dom in en skiva sist, vilka var dom och vad gör dom nu? Allt kan väl inte vara helt hemligt, nån här borde ju veta vad Epilepsi-Kurt och Cp-Åke och dom hette på riktigt? Jag har för mig att jag läst att en av dom kom från Kalmar.
Citera
2007-03-22, 18:26
Bannlyst
Fråga hyland...

har för mig att de finns en tråd om dessa musik genier nånstans på FB. eller rättare sagt, jag VET att de finns så de e bara att sätta igång att söka.

Btw...Kolla in deras hemsida, där står kanske va som händer och fötter.

KEEP ON KÖNSROCKING!!!
Citera
2007-03-22, 18:28
Bannlyst
Han spelade med en påse på huvudet typ -93 på Hultsfred. Finns en video ute där man tydligt ser vem han är om nu känner honom
Citera
2007-03-22, 18:29
Medlem
pentrys avatar
Det band som senast var och spelade på min nystartade rockklubb känner väl till Onkel Konkel. Pga berusning har jag glömt bort mannens riktiga namn men kommer ihåg att han tydligen börjar närma sig 50-strecket. Har mängder med katter i sin lilla lägenhet i sthlm. Är allmänt skum men mycket trevlig vad som sas. Gammalt punkarmaterial tydligen. Damn att jag glömt nmnet på killen.....
Citera
2007-03-22, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Det band som senast var och spelade på min nystartade rockklubb känner väl till Onkel Konkel. Pga berusning har jag glömt bort mannens riktiga namn men kommer ihåg att han tydligen börjar närma sig 50-strecket. Har mängder med katter i sin lilla lägenhet i sthlm. Är allmänt skum men mycket trevlig vad som sas. Gammalt punkarmaterial tydligen. Damn att jag glömt nmnet på killen.....

mannens riktiga namn? Det var väl flera? Man kan ju höra en massa olika röster i låtarna samtidigt?

Nån som känner till könsbandet Anal Intruders? Jag har sett namnet på susning, men inte hittat nåt om dom.
Citera
2007-03-22, 18:36
Moderator
^Eazs avatar
Sen fanns ju även Binnike bengt och Roy Rövmun, klassisk musik som förgyllde många förfester

Bög på saltkråkan
Kapten Bög

Nästan så jag måste rota upp min Backup CD som jag brände med könsrock
Citera
2007-03-22, 18:38
Bannlyst

Där är Onkel Kånkel iaf.

Senaste plattan kom nog 2003 och var Blitzkrieg Blepp.
Citera
2007-03-22, 18:45
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
mannens riktiga namn? Det var väl flera? Man kan ju höra en massa olika röster i låtarna samtidigt?

Nån som känner till könsbandet Anal Intruders? Jag har sett namnet på susning, men inte hittat nåt om dom.

Det finns som sagt en onkeltråd, killen heter Håkan är född 62 och bor eller iaf bodde i Farsta.
Citera
2007-03-22, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
Det finns som sagt en onkel tråd, killen heter Håkan är född 62 och bor eller iaf bodde i Farsta.

men dom andra då? Han kan väl inte ha varit helt ensam? Förresten hur fick ni tag i Roy Rövmun och Kapten Bög innan fildelningsprogrammen dök upp? Dom flesta affärer ville väl inte sälja såna skivor?
Citera
2007-03-22, 18:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
men dom andra då? Han kan väl inte ha varit helt ensam? Förresten hur fick ni tag i Roy Rövmun och Kapten Bög innan fildelningsprogrammen dök upp? Dom flesta affärer ville väl inte sälja såna skivor?

Vi var ett gäng som var inne på könsrock, så tradade kassett band osv.

Kan göra en torrent med min samling när jag hittar min backup skiva om det finns intresse? Skicka PM då jag kanske inte tittar till posten så mycket.

Edit: vet inte om det är att bryta mot reglerna att erbjuda sig att göra en torrent, men då denna musik inte går att finna någonstans numera så vet jag inte hur man kan sprida den annars. Om så är fallet att min post bryter mot reglerna, Mod: ta bort den.
Citera
2007-03-22, 18:57
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:

Det finns inga andra i Onkel. På de tidiga kassetterna figurerar tydligen lite annat folk som den mindre kända Doris Klitoris som kan höras i låten Aids of Spades.

Innan internet och cd-brännare brukade folk pyssla med kassettkopiering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in