2022-05-21, 14:32
Avstängd
Har inte Thorsten Flinck en koppling på Gröndal -dvs naturliga köpcentrat Liljeholmen
Citera
2022-05-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Han snodde ett par jeans av en polare en gång, blåneka fast han hade dom på sig
Han var på efterfest hos några jag känner.
De fick muddra honom eftyersom han stoppat på sig halva huset när han blev avhyst.
Citera
2022-05-22, 13:38
Medlem
EnDumSosses avatar
Vem fan snor en påse räkor när man har det riktigt knapert. Tänker själv att man borde sno något som är lätt att sno och som har högt näringsinnehåll. Smaken är som baken.
Säkert något sozzesvin
Citera
2022-05-22, 18:22
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Vem fan snor en påse räkor när man har det riktigt knapert. Tänker själv att man borde sno något som är lätt att sno och som har högt näringsinnehåll. Smaken är som baken.
Säkert något sozzesvin
Det är därför jag inte tror det är Thorsten. Han går väl aldrig och handlar mat. Det är under hans värdighet.
Citera
2022-05-23, 10:15
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tingsrätten är inte samarbetsvillig.. de måste ha målnummer eller namn, personnummer. De kan inte "frisöka"...

Konstigt, då sånt här är en snackis och uppgifterna är offentliga handlingar.
Jag har många gånger blivit hjälpt efter att kommit med vag information.
Det är lite olika beroende på vem som sitter och besvarar förfrågningar...

Testa igen, och ge dem målnummer
B 7276-22.

En källa inom rättsväsendet sa mig att det mycket riktigt är den flinke Torsten som är den skyldige. Jag fick ovan målnummer.

Den som är tillräckligt intresserad får kolla med Södertörns tingsrätt, jag är det inte.
Citera
2022-05-23, 10:38
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
B 7276-22.

En källa inom rättsväsendet sa mig att det mycket riktigt är den flinke Torsten som är den skyldige. Jag fick ovan målnummer.

Den som är tillräckligt intresserad får kolla med Södertörns tingsrätt, jag är det inte.
Haha, tack. Ska göra det.
Kontakter är alltid bra😉
Citera
2022-05-23, 11:02
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Vilken skådespelare brukar gå runt och sprida doften av skaldjur ?
Citera
2022-05-23, 12:00
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
B 7276-22.

Som sagt, du hade rätt målnummer. Det ÄR Torst*en Flink.. ringa stöld av färska räkor och plastpåsar..
Citera
2022-05-23, 17:09
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Som sagt, du hade rätt målnummer. Det ÄR Torst*en Flink.. ringa stöld av färska räkor och plastpåsar..

Trådens första konkreta gissning var alltså rätt. Så även plastpåsar är hårdvaluta nu sen plastpåseskatten…
Citera
2022-05-23, 17:12
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Vilken skådespelare brukar gå runt och sprida doften av skaldjur ?

Lotta Telge i ”smala Sussie”, hon luktar räka, hennes man sydde in skal i hennes byxor.
Underbar film.

Edit, sorry för offT.
Ö Ramberg har väl dåligt med jobb och vill väl leva lite extravagant kan man tro?
Senast redigerad av GastonLeMan 2022-05-23 kl. 17:14.
Citera
2022-05-23, 17:56
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
1.) Torsten Flinck.

2.) Ola Rapace.

3.) Clark Olofsson.

Typ.

Är det avklarat att 1:an vann i vanlig ordning? Han har ju gapat om att han är tvungen snatta kött för att han och damen skall ha mat på bordet, men räkor? Gick han in och stal vitt vin sedan?
Citera
2022-05-24, 14:08
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Lotta Telge i ”smala Sussie”, hon luktar räka, hennes man sydde in skal i hennes byxor.
Underbar film.

Edit, sorry för offT.
Ö Ramberg har väl dåligt med jobb och vill väl leva lite extravagant kan man tro?

Örjan?
Blev expediten sparkad i magen eller varför tror du att det var kvinnomisshandlaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in