2022-05-20, 14:24
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Det är ju inte långt ifrån vad vissa faktiskt verkar tycka. Tyckte det var lite väl gosigt det där med ”sätta sig ned med imamerna” men annars trodde jag på dig.

Alltså. Jag vill inte överdriva utan jag försöker att utgå ifrån det som jag läser och hör i medierna.
Citera
2022-05-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Ja det är anpassningar efter muslimer för att det blir för dyrt att laga olika. Det står kycklingkassler dock
Då är det en jävla tragisk utveckling. 😔
Citera
2022-05-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Ja jag skojar. Men jag försöker sätta mig in i hur sådana här personer tänker för att se om det åtminstone finns någon som helst bäring i det.

Du trollar alltså... okej.
Citera
2022-05-20, 15:51
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Nog med provokationer. Det får räcka. Återinför brott mot trosfrid så får det här eländet ett slut. Finns liksom en anledning till att han inte vågar göra liknande grejer i Finland.

Men du provocerar mig genom ditt idiotiska inlägg. Kan vi göra något åt det också?
Citera
2022-05-20, 16:18
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Håller inte med. Det här är deras land. De som kommer hit mitt i livet. Det enda svenska är barbariet.
Nu ar han igang igen
Citera
2022-05-20, 16:33
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Nu ar han igang igen

var då ?`han skulle kommit 10-12 än så länge är det tyst.. han kanske trollade bara.
Citera
2022-05-20, 16:43
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Du trollar alltså... okej.

Ja det skulle man kanske kunna säga. Det kan dock vara nyttigt att ibland ta på sig rollen som sina meningsmotståmdare för att åtminstone försöka få lite förståelse för varandra.

Genom att argumentera från så totalt motsatta perspektiv så kan man kanske iaf få en uppfattning om hur de tänker.

Egentligen är det här ämnet så onyanserat det bara kan bli. Det finns inga gråzoner här utan det står helt klart vad som gäller i Sverige.

Att människor från tredje världen inte accepterar eller respekterar det är såklart naturligt och enkelt att förstå men att det finns svenskar, västerlänningar som ställer sig på en så skev fot, är en helt annan femma.

Framförallt när det handlar om svenskar som annars är för sådant som demokrati, jämställdhet och yttrandefrihet men som i just sådana här fall hellre visar sitt stöd för terrorister och våldsverkare, motståndare mot demokrati, yttrandefrihet, jämställdhet och allt som västerlandet står för.

I dessa fall så är hatet mot meningsmotståndarna så otroligt starkt att man hellre ställer sig på islamisters sida än på sina politiska meningsmotståndares.

Det är så overkligt på något sätt och det känns som att det är något helt annat som ligger bakom det här bisarra fenomenet.

Förstår du vad jag menar?
Citera
2022-05-20, 16:52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
var då ?`han skulle kommit 10-12 än så länge är det tyst.. han kanske trollade bara.

Va väl tävling
Inte han skulle göra det

Du målar offentlig av muhammed å han ger ut 1000 kr om du vinner

1000 kr 😂 riskera sitt liv för 1000 kr är nog ingen som gör
100.000 kanske blivit av att någon gjort
Citera
2022-05-20, 16:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Va väl tävling
Inte han skulle göra det

Du målar offentlig av muhammed å han ger ut 1000 kr om du vinner

1000 kr 😂 riskera sitt liv för 1000 kr är nog ingen som gör
100.000 kanske blivit av att någon gjort

nej alltså det stod ju på samnytt han skulle komma till rosengård idag mellan 10-12 men verkar inte som det blev av. då är frågan fick han avslag på sin ansökan ? läser ingenstans nämligen om det.
Citera
2022-05-20, 17:18
Bannlyst
Norska Paludan sänder live..

https://www.facebook.com/lars.thorse...3180814695555/
Citera
2022-05-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Nog med provokationer. Det får räcka. Återinför brott mot trosfrid så får det här eländet ett slut. Finns liksom en anledning till att han inte vågar göra liknande grejer i Finland.

This. Det räcker nu, har varit helt överdrivet och har enbart kostat enorma summor. Yttrandefrihet är viktigt, we get it. Men sluta trakassera och provocera människor och låt de ha sina religioner och skrifter i fred.

De som tror att detta kommer leda till något bra för Sverige i slutändan tänker inte överhuvudtaget.
Citera
2022-05-20, 17:46
Avstängd
RasistTelevinkens avatar
I Sverige är det än så länge tillåtet att bränna böcker, när staten bestämde att vissa böcker skulle rensas ut bland annat "pippi långstrump", så är det krig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in