2022-05-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Pedofil? Bara i din fantasi. Du är nog lite sugen på honom tror jag

Nej han har öppet förespråkat pedofili. Han sexchattade med barn i Danmark å försvarade det sedan som en liberal rättighet. Så det finns ju en tydlig likhet mellan Paludan och Muhammed.
Citera
2022-05-23, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Eftersom allergiker och laktosintoleranta som är etniska svenskar tillhör ju landet medans muslimer inte är svenskar som aldrig borde släppts in landet!

On topic:blev det aldrig någon rita av pedofilen Muhammed i rosengård?

Synd, nu inför valet är det ju viktigt att visa hur sinnessjuka muslimer är så att fler röstar på Sverigedemokraterna!

Sedan med ny regering kan vi ta tillbaka landet från pedofildyrkarna!
SD2022

Ca 20% av sveriges muslimer är ju konverterade svenskar. Än fler är födda i Sverige. Så, samma sak i det läget iaf.

Vem som helst kan väl rita vad som helst när som helst? Så bara att rita. Sen vet jag iofs att nationalister är sinnessvaga kräk som behöver en grupp bakom sig.

Ser ut som att vi får röd regering igen givet hur läget ser ut nu.
Citera
2022-05-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Jag ser att det är en enorm skillnad för dig iaf.

Hur mycket ska vi behöva anpassa oss efter allergiker?

Jag anser sexköp ska vara lagligt vems namn det än bedrivs i.

I Sverige ska vi anpassa vi oss betydligt mer efter allergiker än muslimer iaf. Men jag förstår att du inte håller med för du är väl muslim själv, och/eller vänsterextremist.
Senast redigerad av granskottet80 2022-05-23 kl. 15:38.
Citera
2022-05-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Får se en källa på att han är dömd pedofil.

Hur kan du ha missat det?? är det så satans svårt att googla. Kolla Ekstrabladet eller en av de publikationer du säkert gillar Fria Tider eller Nordfront så har du det i din kära alternativa media också
Citera
2022-05-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Får se en källa på att han är dömd pedofil.

eftersom du tydligen är för korkad för att veta vad googla är: https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli.../8812577?ilc=c
Citera
2022-05-24, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
eftersom du tydligen är för korkad för att veta vad googla är: https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli.../8812577?ilc=c

Det står ingenstans att han är dömd.
Citera
2022-05-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
I Sverige ska vi anpassa vi oss betydligt mer efter allergiker än muslimer iaf. Men jag förstår att du inte håller med för du är väl muslim själv, och/eller vänsterextremist.

Nej det stämmer att vi anspassar oss för mycket. Kan jag som vänster säga också. Muslim e jag dock inte.

Men det förändrar ju inte att Paludan är Sveriges motsvarighet till NAMBLA. Samt att hans mål är att skapa upplopp.
Citera
2022-05-24, 15:28
Avstängd
Det är inte Paludan som skapar upploppen, det är muslimerna/araberna/afrikanerna - dvs alla de som inte ens borde ha varit i Sverige.

Vi har yttrandefrihet i Sverige - och det gäller oavsett om du tror på gud, en pedofil eller ett durkslag.

Muslimerna hade upploppat ändå - som de alltid gör. Som Husby 2013. Bara galet vålds- och förstörelseutbrott. Av mestadels arabiska invandrare.

En arabisk hand och en sten - dålig men uppenbarligen naturlig kombo.
Citera
2022-05-24, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Nej det stämmer att vi anspassar oss för mycket. Kan jag som vänster säga också. Muslim e jag dock inte.

Men det förändrar ju inte att Paludan är Sveriges motsvarighet till NAMBLA. Samt att hans mål är att skapa upplopp.
👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in