2022-05-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Han förklarar ju för dom varför! Att i Sverige har vi yttrandefrihet och så länge det blir kravaller och annat så kommer han fortsätta.
Ja, man kan säga att Paludan bedriver både folkbildning och upplysningsverksamhet och han gör det oavlönat.
Han försöker, med hjälp av lättförståeliga (fast lite provocerande) metoder illustrera vad yttrandefrihet innebär och hur den ser ut i praktiken.

Paludan arbetar helt i Grundtvigs (1783-1872) anda!
Citera
2022-05-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Jag hörde att dem ska organisera en rita "förintelsebluffen" - dag runt hörnet för att berömma yttrandefriheten i Sverige..

NOTTTT; det är ju olagligt =)
Går inte att jämföra med en koranbränning eller rita en Muhammedteckning.
Finns extremt många som har nära släktingar som dog av olika anledningar strax före och under andra världskriget.
Dessutom är det väl korkat att riskera att judar blir upprörda och drar ifrån Sverige. Mer lättintegrerad, skötsam, välutbildad och arbetssam grupp får man leta efter.
Att bränna en gammal bok som koranen som absolut ingen kan hävda att den skrevs av en nära släkting eller rita en teckning av Muhammed och som ingen kan hävda är en nära släkting är som en fjärt i jämförelse till det du nämner. Dessutom är en genomsnittlig muslim relativt en genomsnittlig jude enormt mycket mer dogmatiskt lagd, hotfull, våldsam, svårintegrerad, brottslig, lågt utbildad och icke-priduktiv.
Så vilken grupp behöver utmanas...?
(Om du hade skrivit bränna torahn eller rita en teckning på Moses så hade du hamnat mer rätt i jämförelse kan man tycka)
Senast redigerad av PooSausage 2022-05-22 kl. 19:31.
Citera
2022-05-22, 20:30
Medlem
För att han ska dra lite uppmärksamhet till hans obskyra 0,000000001 % parti, måste han ta till vilka medel som helst. Patetiskt och oseriöst är bara förnamnet.
Citera
2022-05-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Det Sverige behöver är att du lär dig skriva ordentligt och att du slutar trolla.
Jag trollar inte och du förstår precis vad jag menar trots jag skriver "dåligt" 😀
Citera
2022-05-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Finns extremt många som har nära släktingar som dog av olika anledningar strax före och under andra världskriget.
Dessutom är det väl korkat att riskera att judar blir upprörda och drar ifrån Sverige. Mer lättintegrerad, skötsam, välutbildad och arbetssam grupp får man leta efter.
Att bränna en gammal bok som koranen som absolut ingen kan hävda att den skrevs av en nära släkting eller rita en teckning av Muhammed och som ingen kan hävda är en nära släkting är som en fjärt i jämförelse till det du nämner. Dessutom är en genomsnittlig muslim relativt en genomsnittlig jude enormt mycket mer dogmatiskt lagd, hotfull, våldsam, svårintegrerad, brottslig, lågt utbildad och icke-priduktiv.
(Om du hade skrivit bränna torahn eller rita en teckning på Moses så hade du hamnat mer rätt i jämförelse kan man tycka)

Jaha, så YFH är inte absolut då. Finns många som dog i många olika tragedier under historiens gång.. visste inte att man inte fick yttra sig om det. Du exponerade precis dig själv;

Yttrandefriheter gäller nästan för alla åsikter... bör det revideras till.
Citera
2022-05-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage

Jo men där håller jag med dig kanske, mussarna visa ju verkligen sin barbari när dem bar kistan till den skjutne journalisten och desekrerarde henne genom att nästan tappa den(som dem själv sköt enligt Israel).. så där håller jag ju med dig =)
Citera
2022-05-22, 22:09
Medlem
volvo 240s avatar
Men stick hem till Danmark. Vi har nog med problem utan at t han ska skapa nya. Jaja han får fram musslornas rätta sida men vi känner redawn till den. Inga fler skadade poliser tack. Hellre en skadad Paludan än en skadad polis.
Citera
2022-05-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
I framtiden kommer det stå en staty i Stockholm med den här mannen. "Paludan - räddaren av Sverige från mångkulturalismen. Som genom mod och tapperhet visade allt negativt med invandringen som medier höll tyst om trots att det var som att fiska med dynamit bara genom att gå ut i förorterna."

Du vill ha en staty på en pedofil? ja jag vet ju inte dina preferenser men du vet att det är både olagligt och omoraliskt och sjukt va?
Citera
2022-05-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Du vill ha en staty på en pedofil? ja jag vet ju inte dina preferenser men du vet att det är både olagligt och omoraliskt och sjukt va?

Får se en källa på att han är dömd pedofil.
Citera
2022-05-22, 22:54
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Stick hem själv. Klart det han gör är krystat och han är ju inte normal i huvudet men det han gör nu är fantastisk i att socialdemokraterna förlorar röster och det är alltid en vinst.
Jag är pursvensk så det förslår, sorry. En annan vill ju ha en S+SD-regering...
Citera
2022-05-23, 00:13
Medlem
adelsnabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Jag hörde att dem ska organisera en rita "förintelsebluffen" - dag runt hörnet för att berömma yttrandefriheten i Sverige..

NOTTTT; det är ju olagligt =)

Nej det är det inte.
Citera
2022-05-23, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
För att det är en stor skillnad på allergi och religion. Ser du inte det själv?
Hur mkt ska svenska samhället anpassa sig? Ska vi tillåta strafflagar?
Nu pågår ju sexköp i allahs namn med.

Jag ser att det är en enorm skillnad för dig iaf.

Hur mycket ska vi behöva anpassa oss efter allergiker?

Jag anser sexköp ska vara lagligt vems namn det än bedrivs i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in