Citat:
Ursprungligen postat av
blibbottczkhentzhk
Ok det här med psykotiskt, det är ju du som är detta. Som tror att ni har inbillade sjukdomar. Alltså tror att du är eller har nått som ej har med verkligheten o göra. Per definition är det synonymt med psykotiskt.
Dessutom är du ett ynkligt litet troll som går in i olika trådar och svamlar nonsens för att ni själv på ngt sätt ska må bättre genom att trycka ner andra osv.
Jag vill bara säga en sak angående hon som tog livet av sig och visade sig i form av en gestalt. Hon hade i sitt avskedsbrev sagt att hon kommer besöka folk senare. Hon ringde till mig just då hon tog livet av sig. Även till flera andra. Och jag träffade hennes man några veckor senare och sa att hon besökte mig i form av en gestalt där jag efter ca två min kunde urskilja hennes ansikte också. Han är terapeut och skakade på huvudet och sa: jäklar då är ni den elfte som hon besökt./ Så då menar du att elva stycken helt skilda personer skulle ha drabbats av akut psykos exakt samtidigt? Näe det håller inte. Dessutom hon arbetade inom sjukvården och hennes vänner hon hade besökt var två stycken läkare, en var psykolog, en var terapeut och en var jurist. Bland annat, Högutbildade allihopa! Och mkt trovärdiga. Men enligt ert resonemang hade alltså alla drabbats av en psykos samtidigt, sen tillfrisknat allihopa dan efter??
Äh så lägg ner och sluta trolla på sidor där ni uppenbarligen inte vet ett skit.
Som hypokondriker är man inte psykotisk, jag inbillar mig inget, jag är bara extra försiktig och får lite oro även om jag är väl medveten att jag har bra odds.
Angående kvinnan finns det ALLTID en naturlig förklaring. Antingen så skojade terapeuten eller så försökte han få dig att må bättre och inte framstå som galen, och hittade då på att 10 andra upplevt det, för att han kanske ansåg att det var ett sätt att hjälpa dig. Du sa att hon ringde dig? Efter att hon var död? Uppenbarligen ringde hon innan hon dog, och hon kanske ringde 10 andra också. Eller, vilket är ett longshot men ändå större chans än spöka, att hon spelade in meddelanden som någon bekant till henne ringde upp er mer, kanske var hon bitter på er och ville jävlas lite, eller så trodde hon ni skulle må bättre då. Vad än svaret må vara på alla mysterier som finns så är det aldrig något övernaturligt. Det övernaturliga existerar inte helt enkelt.
Jag trollar inte, jag är bara ärlig, vilket vissa har svårt med. Spöken existerar inte, men dödsångest och rädsla gör det. Jag fattar att vissa rent av behandlar sin ångest och rädsla med att välja att tro på saker och det valet blir till och omedvetet, tror det är en skyddsmekanism. Som jag skrev till dig förut så gissar jag att din far är död. Du har då två alternativ, antingen hade han en själ och lever vidare, här eller i himlen, och du kanske träffar honom igen. Det är en glädjande tanke som man så klart kan få hopp och glädje av. ELLER så är han bara död, borta för alltid, förmultnad i marken, ingen själ, inget liv efter döden, ni ses aldrig igen, det är bara över. Det är en riktigt deppig tanke man blir dyster av. Jag tror din hjärna valt att tro det första för att det är mindre smärtsamt, vilket många gör. Men det gör det inte sant för det.