• 3
  • 4
2024-06-01, 21:18
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Han r inte med i Street Fighter 6. Rent lore-mssigt s r han dd och ett spke, eller kanske snarare en manifestation av psycho power utan kropp. Med det sagt r det vl inte omjligt att han dyker upp nd framver, men det finns ingen artwork kring hur han kommer tnkas se ut. Grafiken i SF6 r mer realistisk n i SFIV.
Har hrt att han ska komma som DLC. Ett jvla stt att ta betalt fr div karaktrer som man kunde lste upp i IV. Men ok, hur sg han ut i femmand? Tidigare SF el Marvel VS Capcom osv dr Bison inte varit med kpte jg aldrig. Ok bra attt grafiken r realistisk. Det var ju det de frskte s gott det gick i 16-bitarsspelen. Blev j u typlite animestil i Alpha serien men mkt bra gameplay s....

Brukar d och d dra igenom Alpha 3 och SF EXA p svraste ngra gnger om ret Gr bra men fyran klarr jag fan inte pga Seth.
Citera
2024-06-08, 11:30
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hur ser min avoritkaraktr M bison ut i det hr spelet= Har hrt att de total sabbat ans utseende...
Bison r nu bekrftad som dlc och psycho-chrushar sig in i spelet denna sommar. Han har lite uteliggar-look med svart kpa ver huvudet och ser mer arg ut n vanligt med lila, lysande sprickor i ansiktet.

https://www.youtube.com/watch?v=5dgfrWteSW0

vriga karaktrer som ska komma r Elena, samt Terry Bogard och Mai Shiranui frn SNK:s diverse fightingspel.

https://www.youtube.com/watch?v=AnNqDugNiwY
Senast redigerad av Banzai-Perkele 2024-06-08 kl. 11:38.
Citera
2024-06-08, 12:14
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Bison r nu bekrftad som dlc och psycho-chrushar sig in i spelet denna sommar. Han har lite uteliggar-look med svart kpa ver huvudet och ser mer arg ut n vanligt med lila, lysande sprickor i ansiktet.

vriga karaktrer som ska komma r Elena, samt Terry Bogard och Mai Shiranui frn SNK:s diverse fightingspel.

Jag r glad att den dr gamla lckan (som sa att det skulle bli Bison, R. Mika, Vega, Sakura och Elena) inte var helt korrekt, fr jag ser hellre att man satsar p nya figurer n t ex Vega. Eller Bison egentligen, jag gillar figuren men.. kunde man inte ltit JP vara skurken? Nvl, det blir skert bra.

Terry och Mai blir kul, hoppas det betyder att vi kan f ett CvS 3 i framtiden.
Citera
2024-06-09, 20:03
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele

Ja, anade att han skulle komma som DLC. Me verkar ju som de har frstrt honom utseendemssigt. Var ju hans general-stil som fick mig att vlja honom frn brjan innan jag kunde spela SF och mrkte vilken bra karaktr han var.

DLC:erna vboorde varavanliga unlockables... Jkla girighet. Skulle inte bli frvnad om karaktrerna reda ligger klara i spelmappen bara att de lses upp....

Jag spelade btw ett tabletopspel kallat Warzone och regular sergeant-soldaterna fr typ britterna har exakt samma outfit som Bison. Bara att de har gasmask. Me en av mina r sklart mlade exakt i Bisons frger och hans modell fick vara verste med power fist och plasna pistol i warhammer. Simulerar ju bde hans pscyho shot och hans hrda slag ed psycho power.

Finns hans tvillingsjl Rose med i spelet= Gillade ju att helt mosa henne som Bison i Alpha 3. Kul att hon dk upp i IV med.

Nej, Bisons forskare fr gra om och gra rtt och fixa honom en bra kropp istllet fr det hr tramset.
Citera
2024-06-16, 08:14
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja, anade att han skulle komma som DLC. Me verkar ju som de har frstrt honom utseendemssigt. Var ju hans general-stil som fick mig att vlja honom frn brjan innan jag kunde spela SF och mrkte vilken bra karaktr han var.

DLC:erna vboorde varavanliga unlockables... Jkla girighet. Skulle inte bli frvnad om karaktrerna reda ligger klara i spelmappen bara att de lses upp....

Jag spelade btw ett tabletopspel kallat Warzone och regular sergeant-soldaterna fr typ britterna har exakt samma outfit som Bison. Bara att de har gasmask. Me en av mina r sklart mlade exakt i Bisons frger och hans modell fick vara verste med power fist och plasna pistol i warhammer. Simulerar ju bde hans pscyho shot och hans hrda slag ed psycho power.

Finns hans tvillingsjl Rose med i spelet= Gillade ju att helt mosa henne som Bison i Alpha 3. Kul att hon dk upp i IV med.

Nej, Bisons forskare fr gra om och gra rtt och fixa honom en bra kropp istllet fr det hr tramset.

Hans andra kostym ser ju ut som den klassiska.

Jag personligen gillar det nya utseendet dock, och s tycker jag att det r coolt att animationerna r helt olika beroende p vilken sida han r p, hger eller vnster allts. (Men jag kommer inte spela med honom mer n i training mode, charge r inget jag behrskar)
Citera
2024-06-21, 16:15
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Hans andra kostym ser ju ut som den klassiska.

Jag personligen gillar det nya utseendet dock, och s tycker jag att det r coolt att animationerna r helt olika beroende p vilken sida han r p, hger eller vnster allts. (Men jag kommer inte spela med honom mer n i training mode, charge r inget jag behrskar)
Ok, tur iaf att man kan ha hans originalutseende! Hade han inte sett ut som han gr hade jag nog aldrig brjat spela Bison mer n ngn enstaka gng. En bra grej med charge r ju att man i stort sett hela tiden blockar
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in