Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-06, 09:15
  #1
Medlem
IT-snubbens avatar
Jag har under många år varvat mellan general lös och granit lös, men sen några månader tillbaka har jag börjat snusa Mackmyra lös. Tycker detta snus är mycket godare än ovan nämnda. Dock verkar det inte vara lika populärt som de andra då många affärer inte har lösversionen i sitt sortiment.

Vad tycker ni om Mackmyra lös?
Citera
2022-06-06, 09:42
  #2
Medlem
Sisådär. Med Probé lös relativt färskt i minnet så hade jag ganska höga förhoppningar. Tyvärr levde den inte riktigt upp till det.
Citera
2022-06-06, 09:46
  #3
Medlem
IT-snubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Sisådär. Med Probé lös relativt färskt i minnet så hade jag ganska höga förhoppningar. Tyvärr levde den inte riktigt upp till det.
Många verkar tycka att Probe var ett väldigt gott snus. Tyvärr hann jag aldrig testa det innan det försvann ur sortimentet.
Citera
2022-06-06, 10:15
  #4
Medlem
grungewhores avatar
Off topic, men relaterat: finns Mackmyra som portion? Och vart hittar ni doserna ö h t?
Citera
2022-06-06, 10:19
  #5
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Off topic, men relaterat: finns Mackmyra som portion? Och vart hittar ni doserna ö h t?

Finns som portion ja. Men lössnuset är ju såklart godare.
Citera
2022-06-06, 10:19
  #6
Medlem
IT-snubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Off topic, men relaterat: finns Mackmyra som portion? Och vart hittar ni doserna ö h t?
Ja det finns som portion också. Portionvarianten brukar finnas på ganska många ställen. Har sett det både på ICA och Pressbyrån.
Citera
2022-06-06, 10:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Off topic, men relaterat: finns Mackmyra som portion? Och vart hittar ni doserna ö h t?

Jag trodde vi pratade om snus och inte bindor. Men ok.

Mackmyra häller jag i mitt egengjorda snus. Blir kanon så General Mackmyra borde vara suveränt. Längesedan jag köpte och ens tittade på "köpesnus".
Citera
2022-06-06, 20:53
  #8
Medlem
Hayile-Silase-1sts avatar
Kan vara nice att då & då ta en sådan mellan stockarna med GENERAL EXTRA STRONG LOOSE som utgör standardsnuskonsumitionen!
Citera
2022-06-07, 07:35
  #9
Medlem
Probe lös är svårslagen
Citera
2022-06-14, 13:52
  #10
Medlem
Har själv funnit general Mackmyra för 2 veckor sedan. Helt överlägset all snus man tidigare testat under åren.
Tyvärr finns dom inte på jättemånga affärer har jag sett men hittade en affär som sålde en stock för 436kr så blir att shoppa där framöver
Citera
2024-02-14, 11:30
  #11
Medlem
Sjukt gott snus! Saknar probe whiskey men Mackmyra är nästan lika bra
Citera
2024-04-04, 18:39
  #12
Medlem
Psykbrynts avatar
Mackmyra utgår

Trist att ett trevligt snus försvinner. Hoppas att de ersätter med nåt annat whiskysnus såsom när Mackmyra självt ersatte gamla Probe.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback