Citat:
Ursprungligen postat av
druiddance1337
P dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rtt s konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten r ju smfula, besitter ingen hgskoleutbildning (inget krav sklart, men nd) eller bildning, verkar knappt jobba lr s kmpar dom i kassan p ICA, inget ont men jag personligen hade grna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rdvin och resa med, ngon som grna pluggat och har en karrir inom ngon som krver akademisk bakgrund, klr sig trevligt och fint, skter om sig och r mn som sin hlsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? r s less p Tinder, jag fr absolut en del matchningar, men det r vldigt sllan som jag alls knner mig sugen att g p dejt med ngon d vi lever i helt olika vrldar. Har ni tips p vart man kan hitta dessa kvinnor? r det utanfr apparnas vrld?
Du verkar vara vldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.
Jag trffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning d men just nu studerar jag p universitet.
Har du tnkt p att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil r oerhrt dlog och drfr fr du ingen match med dessa tjejer.
Jag fick match med lkare, sjukskterskor, poliser, Ica anstllda, de som arbetade inom kundservice osv. S de finns dr. Men problemet kanske sitter hos dig.