• 1
  • 2
2022-06-11, 19:41
Medlem
druiddance1337s avatar
P dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rtt s konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten r ju smfula, besitter ingen hgskoleutbildning (inget krav sklart, men nd) eller bildning, verkar knappt jobba lr s kmpar dom i kassan p ICA, inget ont men jag personligen hade grna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rdvin och resa med, ngon som grna pluggat och har en karrir inom ngon som krver akademisk bakgrund, klr sig trevligt och fint, skter om sig och r mn som sin hlsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? r s less p Tinder, jag fr absolut en del matchningar, men det r vldigt sllan som jag alls knner mig sugen att g p dejt med ngon d vi lever i helt olika vrldar. Har ni tips p vart man kan hitta dessa kvinnor? r det utanfr apparnas vrld?
Citera
2022-06-11, 19:48
Medlem
Beckombergalandets avatar
Dom r upptagna sklart.
Citera
2022-06-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
P dejtingappar verkar de flesta tjejerna vara rtt s konstiga, klart det finns en del guldkorn men majoriteten r ju smfula, besitter ingen hgskoleutbildning (inget krav sklart, men nd) eller bildning, verkar knappt jobba lr s kmpar dom i kassan p ICA, inget ont men jag personligen hade grna velat ha en brud man kunde ha lite trevliga samtal med, dricka trevligt rdvin och resa med, ngon som grna pluggat och har en karrir inom ngon som krver akademisk bakgrund, klr sig trevligt och fint, skter om sig och r mn som sin hlsa och kropp. VART FAN finns dessa personer? r s less p Tinder, jag fr absolut en del matchningar, men det r vldigt sllan som jag alls knner mig sugen att g p dejt med ngon d vi lever i helt olika vrldar. Har ni tips p vart man kan hitta dessa kvinnor? r det utanfr apparnas vrld?

Du verkar vara vldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.

Jag trffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning d men just nu studerar jag p universitet.

Har du tnkt p att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil r oerhrt dlog och drfr fr du ingen match med dessa tjejer.

Jag fick match med lkare, sjukskterskor, poliser, Ica anstllda, de som arbetade inom kundservice osv. S de finns dr. Men problemet kanske sitter hos dig.
Citera
2022-06-11, 19:50
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337

P kokainfldande utestllen....dr finns de, men vi riktiga mnniskor rr inte p sdana platser
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Dum frga kanske men fungerar det inte att leta kvinnor p krogen lngre?
Citera
Medlem
Trffa istllet tjejerna ngra gnger om du lyckas f till en trff. Frga om deras framtidsplaner och drmjobb.

Alla uppger inte att man studerar och ven om de kanske inte studerar kanske de hellre arbetar ngot r, sparar ihop pengar fr att sedan lsa vidare utan att ta ln.

Har du en akademisk utbildning TS?
Citera
2022-06-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dum frga kanske men fungerar det inte att leta kvinnor p krogen lngre?

S lngt har ts inte tnk. Han har inte ens tnk p att pbrja en akademisk utbildning fr att trffa brudar dr samtidigt som han gr ngot viktigt med sitt liv.
Citera
2022-06-11, 19:57
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Du verkar vara vldigt fixerad vid deras utseende samt deras utbildning.

Jag trffade en tjej genom en app. Hade ingen akademisk utbildning d men just nu studerar jag p universitet.

Har du tnkt p att de tjejer som har akademisk utbildning kanske tycker din profil r oerhrt dlog och drfr fr du ingen match med dessa tjejer.

Jag fick match med lkare, sjukskterskor, poliser, Ica anstllda, de som arbetade inom kundservice osv. S de finns dr. Men problemet kanske sitter hos dig.

Hmm ja, kanske, har en rtt rlig profil, sen bilder frn vinprovning, nr jag kte jetski, spelar hockey, lagar mat, gruppbild med grabbsen p gasque vid Lunds universitet samt bara solar (rtt s rak i Spanien) med en tumme upp i ena handen och en corona i den andra. Lite gott och blandat. Har skrivit att jag sker efter ngon som kan erbjuda sig att provsmaka min matlagning.

Har du ngra synpunkter/tips?
Citera
2022-06-11, 19:58
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Trffa istllet tjejerna ngra gnger om du lyckas f till en trff. Frga om deras framtidsplaner och drmjobb.

Alla uppger inte att man studerar och ven om de kanske inte studerar kanske de hellre arbetar ngot r, sparar ihop pengar fr att sedan lsa vidare utan att ta ln.

Har du en akademisk utbildning TS?

Japp, pluggar socionom i Lund!

Bra tips, det kanske r s som jag ska gra
Citera
2022-06-11, 19:59
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
S lngt har ts inte tnk. Han har inte ens tnk p att pbrja en akademisk utbildning fr att trffa brudar dr samtidigt som han gr ngot viktigt med sitt liv.

Jod, socionom pluggar jag just nu, fr se om jag lser masters dock. Men vad, ska jag bara springa runt p universitetet och haffa folk dr? G fram till brudar som pluggar?
Citera
2022-06-11, 20:00
Medlem
slagskotts avatar
Det r svrt med app-brudar, det r en egotripp fr dem och du finner oftast bra tjejer via kompisens tjejs kompis, ngon som gillar saker du gr
Citera
2022-06-11, 20:01
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Det r svrt med app-brudar, det r en egotripp fr dem och du finner oftast bra tjejer via kompisens tjejs kompis, ngon som gillar saker du gr

Har mrkt detta, men ska man skrota appar helt och istllet bara g ut och frska g fram till brudar man tycker verkar bra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in