2009-10-23, 18:50
Citat:
Hller med till 100%! Det blir ju mer man samtalar i denna trd desto mer vertydligt om vem som varit med om ngonting i verkligheten!
Ursprungligen postat av Robin:D
ass okej jag tycker att du hller dina "street fighters" fr hgt,
tycker du snackar ganska mycket skit
tycker du snackar ganska mycket skit
Att slss p gatan r inget magiskt, lngt drifrn. Det r mycket simpelt!
Man anvnder precis samma tekniker som i en ring och har man noll teknik styrka snabbhet, dvs sitter man i rullstol och aldrig trnat ngonting r man smst oavsett vad,
plus att man (nstan) alltid vljer ltta eller fulla offer (eller bde och), att man (nstan) alltid r betydligt fler n dom man slss mot kombinerat med orligt spel samt feghet!
Svrare n s r inte detta hr med det mytiska gatuvldet och dess frtrffliga "slagskmpar".
All romantik kring detta r (i stort sett) bara massa ljug och myt, verkligheten r (nstan alltid) enbart feg och patetisk!
Som att g in p ett dagis och misshandla dagisbarn, detta r i stort stt exakt vad man gr som "gatuslagskmpe"!
Mnniskor dom slr ner har inte en chans och det vet dom om redan innan.
Ifall du skulle g runt pistolbevpnad samt sjlvmordsbengen natt efter natt i Stockholm och verkligen skulle vilja ha brk med alla dom tuffingar du stter p, s kommer du aldrig f tillstnd ett brk, fr ingen vgar!
(Dom p riktigt hrda personerna du stter p fattar du inte ens att dom r hrda.) Och s enkelt r det, tuffa gatuslagskmpar gr (i stort sett) bara p ltta offer, och dessa "tuffingar" r jvligt skickliga p att se exakt vilka som just r ltta offer!
Rdsla r deras drog och s fort dom ser rdsla s tnds deras begr! r du inte packad eller rdd s r du helt ointressant!
Riktigt hrda personer stter man mycket, mycket sllan p.
Det har bara hnt mig ett ftal gnger i hela livet, en gng var jag jvligt frbannad men ngot i min mage sa mig att, okej du r jvligt frbannad nu och du har all rtt... men ngot stmmer inte med denna snubbe.
Han var liksom mycket mild men mycket hrd, fast han ville dlja det, p samma gng.
I stllet fr att brja slss s frklarade jag fr honom varfr jag var frbannad, lite so om han varit min papps, det kom bara naturligt.
Det hela slutade d med att han rfilade dom som jag var frbannad mot och sa att jag var en schysst snubbe, sen snackade vi litet och han var trevlig som fan!
Senare fick man vetat att han suttit inne ett antal vndor, r starkt misstnkt fr att ha begtt ett antal mord, osv.
Min magknsla var mao inte helt fel!
Senast redigerad av Lars365 2009-10-23 kl. 19:49.
Senast redigerad av Lars365 2009-10-23 kl. 19:49.