Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-22, 19:16
  #1
Medlem
Jag (kille) gillar mycket att ha på mig sport-tights och leggings till vardags hemma.Tycker att det är skön, sexig känsla. Strunpbyxor är skönt tighta men känns lite svettiga och jag gillar bara svarta eller färgade men inte hudfärgade. Latex känns super upphetsande men är alldeles för varma/svettiga.

Annars tycker jag om att se snygga kill och tjej-kroppar i tight och leggings!

Några andra killar som gillar samma? vad tycker ni? Länkar till favoritklädesplagg?
Citera
2022-06-22, 19:27
  #2
Medlem
nedboys avatar
Jag är som dig fast vi skiljer oss på två punkter.

1. Det ger mig inget att själv ha på mig dylika plagg.

2. Det ger mig inget att se andra boys i dylika plagg.

Men tjejer i leggings är det bästa som finns. Det finns någon slags träningstights som känns som just träningstights men ser ut som wetlook. Det finns en tjej på gymmet som har det och jag får fan kåtslag varje gång hon har de på sig.

Annars så är det bästa som finns att massera ansiktet i röven på en tjej med leggings. Det är ju klassiken.
Citera
2022-06-22, 19:27
  #3
Avstängd
PundarBaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1128atv
Jag (kille) gillar mycket att ha på mig sport-tights och leggings till vardags hemma.Tycker att det är skön, sexig känsla. Strunpbyxor är skönt tighta men känns lite svettiga och jag gillar bara svarta eller färgade men inte hudfärgade. Latex känns super upphetsande men är alldeles för varma/svettiga.

Annars tycker jag om att se snygga kill och tjej-kroppar i tight och leggings!

Några andra killar som gillar samma? vad tycker ni? Länkar till favoritklädesplagg?


Är du en skinkryttar-fikus? Eller varför klär du dig i sådant?
Citera
2022-06-22, 19:31
  #4
Medlem
Svarta wetlook leggings på kvinnor gillar jag.

Tjejen hade sina på sig idag och det var mycket uppskattat kan jag säga.
Citera
2022-06-22, 19:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1128atv
Jag (kille) gillar mycket att ha på mig sport-tights och leggings till vardags hemma.Tycker att det är skön, sexig känsla. Strunpbyxor är skönt tighta men känns lite svettiga och jag gillar bara svarta eller färgade men inte hudfärgade. Latex känns super upphetsande men är alldeles för varma/svettiga.

Annars tycker jag om att se snygga kill och tjej-kroppar i tight och leggings!

Några andra killar som gillar samma? vad tycker ni? Länkar till favoritklädesplagg?

Nej, alldeles för varmt för pungen och knappast bra för mina testiklar med såpass tighta klädesplagg.

Du måste låta kulorna ligga djupt i säcken så att de håller en bra temperatur, knappast hållbart om man springer runt i leggings.
Citera
2022-06-26, 17:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag är som dig fast vi skiljer oss på två punkter.

1. Det ger mig inget att själv ha på mig dylika plagg.

2. Det ger mig inget att se andra boys i dylika plagg.

Men tjejer i leggings är det bästa som finns. Det finns någon slags träningstights som känns som just träningstights men ser ut som wetlook. Det finns en tjej på gymmet som har det och jag får fan kåtslag varje gång hon har de på sig.

Annars så är det bästa som finns att massera ansiktet i röven på en tjej med leggings. Det är ju klassiken.
Ja, en tjej jag hängde ihop med gillade när jag slet upp strumpbyxorna i röven och tog för mig.. så det gick åt några par i månaden..
Citera
2023-11-27, 11:58
  #7
Medlem
Jag använder nästan dagligen tights från Stronger privat. Älskar känslan.

Här l
Även köpt en långärmad baddräkt från stronger som jag har ihop med tightsen. Så hela kroppen blir täckt.

Underbart
Citera
2023-11-28, 13:21
  #8
Medlem
Inte ha på själv, men en tjej med latexbyxor eller glansiga strumpbyxor är det bästa som finns.
Citera
2023-12-02, 00:28
  #9
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmatransa
Jag använder nästan dagligen tights från Stronger privat. Älskar känslan.

Här l
Även köpt en långärmad baddräkt från stronger som jag har ihop med tightsen. Så hela kroppen blir täckt.

Underbart

Blir en rätt påtaglig bulge då kan jag tänka mig.
Citera
2023-12-02, 13:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
Blir en rätt påtaglig bulge då kan jag tänka mig.

Nja.. baddräkten och tightsen döljer det ganska bra.
Citera
2024-03-09, 14:58
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1128atv
Jag (kille) gillar mycket att ha på mig sport-tights och leggings till vardags hemma.Tycker att det är skön, sexig känsla. Strunpbyxor är skönt tighta men känns lite svettiga och jag gillar bara svarta eller färgade men inte hudfärgade. Latex känns super upphetsande men är alldeles för varma/svettiga.

Annars tycker jag om att se snygga kill och tjej-kroppar i tight och leggings!

Några andra killar som gillar samma? vad tycker ni? Länkar till favoritklädesplagg?

Kör ofta m strumpbyxor o stay-ups!
Läcker känsla mot kuken. Speciellt om man inte har trosor på under.

Använder också kukringar, 1 - 3 st. och givetvis är kuken rakad ! Hårborttagningsmedel "is da shit" där inte hyveln kommer åt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback