Citat:
Nej, även om du inte direkt påstår att gaskamrarna var kalla så har du mage att dra slutsatser om detsamma.
Slutsatsen är att de gasningstider som uppgetts av vittnen helt enkelt är tekniskt orealistiska, även om vi accepterar att det antagligen var varmare än 15°C
Även om vi accepterar att det antagligen...
Vadå antagligen??
Det var varmare!!!!
På några få minuter var det långt över 30 grader!!
Inte att det antagligen var varmare än 15.
Det var varmare!!! Igen!!!
Slutsatsen är alltså inte alls att vittnesmålen "är tekniskt orealistiska," som du gör.
I alla fall inte pga kalla lokaler.
Skriv om va fan du vill och försök ljuga ihop något.
Men blanda inte in 'kalla' lokaler i dina slutsatser.
För det fanns inga kalla lokaler!
Du kunde lika gärna skriva att det var 'tekniskt orealistiskt' att gasa folk på Mars.
Vem fan bryr sig?
Å vem bryr sig om dina dimridåer om kalla lokaler och att det kanske möjligen eller vad du nu skriver, var varmare än 15 grader.
Det var varmare. Eller hur??
Slutsatsen är att de gasningstider som uppgetts av vittnen helt enkelt är tekniskt orealistiska, även om vi accepterar att det antagligen var varmare än 15°C
Även om vi accepterar att det antagligen...
Vadå antagligen??
Det var varmare!!!!
På några få minuter var det långt över 30 grader!!
Inte att det antagligen var varmare än 15.
Det var varmare!!! Igen!!!
Slutsatsen är alltså inte alls att vittnesmålen "är tekniskt orealistiska," som du gör.
I alla fall inte pga kalla lokaler.
Skriv om va fan du vill och försök ljuga ihop något.
Men blanda inte in 'kalla' lokaler i dina slutsatser.
För det fanns inga kalla lokaler!
Du kunde lika gärna skriva att det var 'tekniskt orealistiskt' att gasa folk på Mars.
Vem fan bryr sig?
Å vem bryr sig om dina dimridåer om kalla lokaler och att det kanske möjligen eller vad du nu skriver, var varmare än 15 grader.
Det var varmare. Eller hur??
Vi tar det igen, och låter läsarna avgöra vem som ljuger och inte.
Jag fick följande fråga i en annan tråd om utsöndringshastigheten i Zyklon B:
Om det funkar dåligt i låga tempraturer, hur gjorde de nä de skulle använda Zyklon b i kyrkor ? Där är knappast några 26 grader i kyrkan. Hur gjorde de vid avlusning vid Hotell under de kalla månaderna? Hotell hade knappast 26 grader på 30 - 40 talet. [sic!]Frågan handlade alltså om huruvida låga temperaturer gör Zyklon B omöjligt att använda, t.ex. i kalla hotell och kyrkor. Jag svarade så här:
Citat:
Ingen har påstått att Zyklon B är oanvändbart i "låga temperaturer".
Alla verkar hålla med varandra om att detta är ett korrekt påstående (förutom du, för du har återigen ingen jävla aning om vad diskussionen handlar om eller vem Irmscher var). Jag påpekade dessutom att det "antagligen var varmare än 15°C i den hypotetiska 'gaskammaren'". Även detta håller alla med varandra om, och jag aldrig någonsin argumenterat för att den hypotetiska gaskammaren skulle ha varit kall. I samma svaromål poängterade jag att utsöndringshastigheten onekligen avtar vid lägre temperaturer, alldeles oavsett om rummet är en kyrka eller en gaskammare, baserat på Irmschers data.
Vad jag också konstaterade var att min slutsats är att "de gasningstider som uppgetts av vittnen helt enkelt är tekniskt orealistiska, även om vi accepterar att det antagligen var varmare än 15°C i den hypotetiska 'gaskammaren'". Denna slutsats baserar sig på Irmschers data, på vittnesuppgifterna, och på andra omständigheter i gaskammaren som snarare än att öka utsöndringshastigheten istället förlänger den avsevärt, t.ex. luftfuktigheten och spridningsmetoden.
Allt detta har vi diskuterat i genomgående detalj i andra trådar. Detta har du och doktorn ignorerat. Nu tänker du plötsligt ställa mig mot väggen genom att fejka mitt citat och ljuga om vad jag sagt?
Du försökte dölja från läsarna vilken fråga jag svarade på. Du manipulerade mitt citat i syfte att lura läsarna, och nu försöker du desperat sopa upp spillorna av dina lögner och oärligheter.