Citat:
Ursprungligen postat av
alimogamed
Har testat allt de där tränat ändra matvanorna funkar inte för går tillbaka till o hetsäta o sitta inne hela tiden utan o röra på mig. Tänkte inte direkt gå o ta tjack hela livet för o bli smal men bara så jag går ner ett par kilo tills jag får vikten jag vill ha och sen kanske jag får mer energi till o träna o så, har hört att de ökar metabolismen ganska mycket också så kanske inte går upp i vikt lika mycket efter de. Iallafall vill jag testa det för o se vad som händer liksom och klarar jag inte det o går upp i vikt igen då får det bli så.
Det funkar definitivt, i alla fall medan du brukar! Har gått ner ca 20 kilo det här året med sporadiskt bruk av amfetamin, alltså inte tagit det varje dag utan i perioder. Du kommer få tvinga i dig mat istället för hungring är det sista man blir av bra dos! Ändrar du dock inte dina vanliga matvanor efteråt kommer du förmodligen sakta gå upp igen om du inte planerat att gå på tjacket permanent. Det har jag märkt de perioder jag avstått då siffrorna på vågen sakta letar sig uppåt igen.
Så det är väl som med alla genvägar och "quick fixes" till att gå ned i vikt; det funkar men förändrar du inte också den bakomliggande orsaken till att du väger mer än du vill så kommer kilona förmodligen tillbaka när du slutat med tjacket. Lycka till och akta så du inte fastnar!