Igår, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Varför skriver alla på Tiktok att det är baxade grejer Pia fått, att hon använder ordet "han har fixat" betyder nog inget särskilt, hon använder ju konstiga ord ibland (vem fan säger exempelvis kappsäck om en resväska) Brukar Hasan baxa prylar, eller? 🤔

Antagligen för att få random män skulle lägga pengar på "sexiga" underkläder, spexiga glasögon och krimskrams-smycken till någon random sådär. Det var ju bland annat därför jag var övertygad om att det var Hasan först, tills det med armbandet
Citera
Igår, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Antagligen för att få random män skulle lägga pengar på "sexiga" underkläder, spexiga glasögon och krimskrams-smycken till någon random sådär. Det var ju bland annat därför jag var övertygad om att det var Hasan först, tills det med armbandet

Prylarna ser iofs inte dyra ut, är nog inget rafset ifrån La Perla där trosorna kostar 2000 spänn, men visst, de flesta skulle inte vilja lägga ens några hundralappar på en främling, dock så kan ju en manipulativ person som sett Pias svaghet, se det som en investering om han räknar med sex som tack och sett till Pias reaktion var det rätt bedömning, då hon var tossig som ett barn på julafton.

Men visst, risken är stor att grejerna är baxade.
Citera
Igår, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pia kommer bli vräkt från Ramington snart för det är inte tillåtet att dra med icke betalande kunder "hem" eller spela in nasty vuxenmys content.

Jag säger inte att mina bröst ser nyopererade ut men hängbröst i ett "rafset" är aldrig vackert, och Pia är gammal nog att veta det.
Att pudra med mens (som Pia verkar ha jämnt) gör inte saken bättre. Man vill verkligen inte ta in en sista minut på det där hostel efter hennes reklam.

Att hennes kropp orkar ha mens är märkligt när hon lever som hon gör och hon är ju över 50 bast. Risken finns att det är något kroppsligt fel på henne.
Citera
Igår, 11:26
Medlem
Har ett likadant armband som det Pia fick, kommer ifrån Edblad och kostade någon femhundralapp. Nu är jag enig om att grejerna säkert är baxade, man lägger inte någon tusenlapp på en främling.
Citera
Igår, 11:29
Medlem
PigChampions avatar
Hostel verkar gå att få för 300 kr / natt ungefär (9000 kr/mån)

Lägenhetshotell går att få i bromma, flemingsberg, märsta för 15 000/mån, nu omedelbums när jag söker.

Palla ha folk runtomkring sig om man vill sova ensam
Citera
Igår, 12:14
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Lägenhetshotell går att få i bromma, flemingsberg, märsta för 15 000/mån, nu omedelbums när jag söker.

Hon vill uppenbarligen inte sova ensam..

Spårat rejält nu.
Citera
Igår, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion

Pia har varit ensam på rummet nästan hela tiden, men det lär ju inte fortsätta så i sommar när turisterna trillar in. Men nu verkar hon plötsligt ha en rumskamrat som öser presenter över henne och är väldigt tolerant mot Pias stök på rummet. Är nog Pia som kommer störa de andra i rummet när det blir sommar, hon sover förmodligen rätt bra av all alkohol.

Pia hatar att betala för sitt boende, så hon föredrar att hyra en billig sängplats, före en lägenhet.
Citera
Igår, 12:32
Medlem
MaarekSteles avatar
Hennes bana är klar, hon kommer å hålla på såhär tills hennes pengar är slut. Sedan blir hon uteliggare och sedan död.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pia kommer bli vräkt från Ramington snart för det är inte tillåtet att dra med icke betalande kunder "hem" eller spela in nasty vuxenmys content.

Jag säger inte att mina bröst ser nyopererade ut men hängbröst i ett "rafset" är aldrig vackert, och Pia är gammal nog att veta det.
Att pudra med mens (som Pia verkar ha jämnt) gör inte saken bättre. Man vill verkligen inte ta in en sista minut på det där hostel efter hennes reklam.

Om hon ofta blöder ur fittan kan det va tecken på någon sjukdom? Könssjukdom kanske?
Citera
Igår, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele
Hennes bana är klar, hon kommer å hålla på såhär tills hennes pengar är slut. Sedan blir hon uteliggare och sedan död.

Om hon ofta blöder ur fittan kan det va tecken på någon sjukdom? Könssjukdom kanske?

Klamydia, men hon har ju även Kondylom vilket orsakar cancer i snippan och cancer ger ofta oregelbundna blödningar. Alkohol bidrar också till cancer, så Pia har minst två riskfaktorer för allvarlig sjukdom. Men det kan även röra sig om Myom eller någon annan ofarlig orsak till blödningar. När man närmar sig klimakteriet så kan man också få oregelbundna blödningar av ofarliga skäl.

Pia behöver dock en rejäl hälsocheck, hela utseendet utstrålar ju svår ohälsa, men hon vägrar sånt, utan ska stoppa huvudet i sanden och supa bort bekymren istället
Citera
Igår, 12:53
Medlem
Vad gäller hennes mens så är det ju inte säkert den finns annat än i hennes huvud heller. Det kan ju vara något hon säger, för att slippa ligga med den nya beundraren. Hon skulle ju inte vara första kvinnan som drar en lögn om det.
Citera
Igår, 12:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Klamydia, men hon har ju även Kondylom vilket orsakar cancer i snippan och cancer ger ofta oregelbundna blödningar. Alkohol bidrar också till cancer, så Pia har minst två riskfaktorer för allvarlig sjukdom. Men det kan även röra sig om Myom eller någon annan ofarlig orsak till blödningar. När man närmar sig klimakteriet så kan man också få oregelbundna blödningar av ofarliga skäl.

Pia behöver dock en rejäl hälsocheck, hela utseendet utstrålar ju svår ohälsa, men hon vägrar sånt, utan ska stoppa huvudet i sanden och supa bort bekymren istället

Väldigt obehagligt att hon tar emot raff det och gåvor från okänd man, som hon delar rum med.
Hon ber om problem.
Citera
Igår, 13:04
Medlem
Citat:

Exakt vad jag har funderat över. Hennes kropp borde inte orka blöda normala menstruationer när hon lever som hon gör och är över 50. Hon borde absolut checka upp sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in