Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-13, 22:44
Medlem
Har sedan ett tag följt tiktokaren/sociala medierprofilen gräddrumpan som lär heta P*a Ny**erg egentligen. Det är en kvinna som har två barn som verkar bo hos henne på deltid och hon är väldigt aktiv på sociala medier. Det hon lägger upp är på många sätt tveksamt och det verkar som att hon ganska ofta blir anmäld till socialen. Det rör sig om överseggsuellt beteende, minst sagt svajigt humör och konspirationsteorier. Nu undrar jag:finns det någon här som vet något mer om denna kvinnan? Vem är hon? Hur hamnade hon där hon är idag? Hur kan hon ännu ha vårdnad om sina barn?
Citera
2022-07-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Har sedan ett tag följt tiktokaren/sociala medierprofilen gräddrumpan som lär heta P*a Ny**erg egentligen. Det är en kvinna som har två barn som verkar bo hos henne på deltid och hon är väldigt aktiv på sociala medier. Det hon lägger upp är på många sätt tveksamt och det verkar som att hon ganska ofta blir anmäld till socialen. Det rör sig om överseggsuellt beteende, minst sagt svajigt humör och konspirationsteorier. Nu undrar jag:finns det någon här som vet något mer om denna kvinnan? Vem är hon? Hur hamnade hon där hon är idag? Hur kan hon ännu ha vårdnad om sina barn?

Kollade på hennes youtubekanal.... synnerligen obehaglig.
Citera
2022-07-13, 23:47
Medlem
Många gånger har jag funderat på om hon är på riktigt eller bara spelar för gallerierna, men det verkar som att det är på riktigt?

Jävligt underhållande att kolla på skiten dock, haha. Följer med spänning tråden! Det var en bra idé att starta upp. Hoppas fler hakar på. Ska finnas någon video när hon får damp och typ är full? Haha, ska se om jag hittar den.
Citera
2022-07-14, 01:41
Medlem
Tylfos avatar
Någon som vet om hon är prostituerad eller inte? Får den viben av henne.. Hon har verkligen inte alla hästar hemma
Citera
2022-07-14, 02:10
Medlem
Luzzjes avatar
Jag tror hon är typ 50% sann och 50% troll. Eller ”karaktär” som man kanske kan säga. Brukar få upp hennes videos på TikTok och hon är ju synnerligen speciell med speciella åsikter om sexualitet, barnuppfostran och hur världen/samhället fungerar….
Citera
2022-07-14, 08:26
Medlem
sinnpajs avatar
Hon vet sannerligen hur hon ska trigga igång PKgodhetsparagraf-ryttarna iallafall, den saker är klar! xD

Väldigt svårt att få en fair bild av någon genom dennes plattform, men hon verkar vara väldigt arg och sviken på någon/något alt fler saker...
Citera
2022-07-14, 12:24
Medlem
Brmcs avatar
Kan vi pausa och backa bandet och ställa oss frågan vad överseggsuellt betyder? För jag vet då fan inte.
Citera
2022-07-14, 12:26
Medlem
TheJackets avatar
Enligt hennes LinkedIn (som är precis lika störd som allt annat kring henne) så verkar hon märkligt nog besitta ganska bra IT-kunskaper
Citera
2022-07-14, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Kan vi pausa och backa bandet och ställa oss frågan vad överseggsuellt betyder? För jag vet då fan inte.

Det är en undergenre till matporr. Så typ matporrens golden shower.
Citera
2022-07-14, 13:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Enligt hennes LinkedIn (som är precis lika störd som allt annat kring henne) så verkar hon märkligt nog besitta ganska bra IT-kunskaper

Och då är vi där igen. Vilken tratt som helst kan skriva vad som helst på linkedin. Minns mitt ex nu. Hon var så imponerad av alla som hade coola linkedin profiler sen varje gång hon träffa någon av dessa imponerande tjejer var hon så jävla besviken. Det hon hade läst på internet visade sig inte stämma sen.
Citera
2022-07-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalasPerifras
Det är en undergenre till matporr. Så typ matporrens golden shower.

Är du seriös? Hahaha, jag trodde nämligen hon sa så för att inte hennes videos skulle tas bort från Tikentoken
Citera
2022-07-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Och då är vi där igen. Vilken tratt som helst kan skriva vad som helst på linkedin. Minns mitt ex nu. Hon var så imponerad av alla som hade coola linkedin profiler sen varje gång hon träffa någon av dessa imponerande tjejer var hon så jävla besviken. Det hon hade läst på internet visade sig inte stämma sen.

+1! Tvivlar på hennes IT-kunskaper. Jag är kanske inte rätt person att tvivla men det känns ju märkligt. Och att hon inte fått jobb inom då IT som hon säger att hon kan, måste ju betyda att hon är jävligt märklig ELLER att hon är sån som hon utspelar sig att vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in