Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Och hon lagade mat ibland och det var ju lite skojigt, hon försökte göra rätt men tog det med ro och skrattade när det blev fel. Hon gjorde en majonnäs en gång som var som ett helt företag men hon såg faktiskt inte så nersupen ut som nu.
Att prata om killproblem tror jag är en kompensation för att det inte längre finns någon som är sexuellt intresserad av henne. Och det har inte med åldern i sig att göra, utan mer hur fan hon klär sig, hur hennes hud ser ut, och de mörkbruna tänderna, som chokladbitar där inne. Nog för att sånt intresse minskar när en kvinna är 50 men det finns kvar för en kvinna som är fräsch och har personlighet så det är inget som ska vara borta som det är för henne.
Jag tror att hon kanske har anknytningsproblem, så hon kanske skulle vilja ha lite olika män då och då om hon fick som hon ville. Hon kan inte satsa helhjärtat på någon. Det är därför hon är som hon är mot sina barn. Därför pratar hon om dem. Tänk bara "jag är hos min kille nu" och glädjen när Hasan sa det. Men sen ser hon till att det blir problem.
Sjukt sorgligt att kolla på videos ifrån lägenheten. Hon trivdes verkligen med att laga mat och utstrålade en helt annan energi, en glad energi, inte hysterisk. Rätt söt också, med runda kinder. Visst, hon hade sina utbrott också, men det var en del kul content däremellan. Man ser verkligen hur fort det kan gå utför när missbruket eskalerar. Nu ligger hon bara månader senare utmärglad i en Hostelsäng med risigt hår och risiga tänder och har live, spritter upp och åmar lite emellanåt, krogbesök i galna kläder och glasögon varje kväll.
Ska bli väldigt intressant att se när/om Pia når sin botten och söker hjälp, eller vad fan som händer. Har mycket svårt att tro att hon kan/bör sluta dricka på egen hand nu, stor risk för kramper.