Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-30, 19:17
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Skadligt helt klart - men långt ifrån dödande. Frågar du mig så har exempelvis Covid 19 skadat den nationella rörelsen mer än kuppmakarna.
Jeg er enig med deg at det er flere faktorer helt klart som har ledet til den situasjonen jeg er forbitret over, og ikke alle er "interne". Totaleskaleringen av sensur er et annet som har ført til at man blir tvunget over på platformer som hovedsakelig blir brukt av de som fra før av er invidde.

Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Jag vet inte vem av oss som har bäst insyn, men mina siffror baseras på norska kämpar jag själv har träffat och att jag då tänker att det borde finnas några till - att jag inte stött på precis alla.
Jeg hevder ikke å ha mye innsyn, det er grunnen til at jeg føler at dette er et emne som fortjener å luftes, men jeg kjennner til den Norske grenen ganske så bra. Den Norske grenen er ikke særskilt stor, selv om det finnes over lengre tid en hardere kjerne på Sørlandet som har vært dypt involvert i samtlige inkarnasjoner av Norske NMR og som ble værende etter splittringen.

Vi ser det nok fra noe forskjellige vinkler, du som sterk tilhenger av NMR og jeg er innrømmelig blitt kynisk til hele NS-bevegelsen som den ser ut, men det er i alle fall positivt at dette kan diskuteres på et noe bedre nivå enn hva som har vært tilfelle før. Kanskje det kan fortsette om dette blir splittet av i en mer relevant tråd.
Citera
2022-08-31, 10:38
  #206
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Håller inte med. Tycker de talat klarspråk hela tiden. Men visst, sen beror det ju på vilken slutsats man drar av analysen; vilka man pekar finger på och vad man anser är en vettig lösning på problemet. Oavsett vad kommer ingenting hända, men att rösta nationellt är en nödvändig markering och ett moraliskt ansvarstagande.


Jaså? Var hittar du den biologiska komponenten i det AfS säger? Finns inte den med så öppnar man upp för massivt slamkryperi. T.o.m Moderaternas judiske partiledare på 1980-talet, Ulf Adelsohn, var tydligare i frågan när han öppet konstaterade att ”en neger är en neger och en svensk är en svensk”.
Citera
2022-09-01, 13:58
  #207
Medlem
Simon Lindberg besvarar Kasselstrands svar på Motståndsrörelsens debattförfrågan. https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...sterpartister/
Citera
2022-09-23, 15:20
  #208
Avstängd
braoptiks avatar
NMR fick alltså bara 847 röster i valet.... 0,01% varför skulle Gustav Kasselstrand slösa tid på att debattera med ett sådant litet skitparti?!
Citera
2022-09-24, 15:11
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braoptik
NMR fick alltså bara 847 röster i valet.... 0,01% varför skulle Gustav Kasselstrand slösa tid på att debattera med ett sådant litet skitparti?!

Valresultat är tämligen ointressant. Visa mig ett enda annat område än just dessa och möjligtvis vilka intäkter man får in från miljonärer, där AfS är en större och starkare organisation än Motståndsrörelsen tack.
Citera
2024-03-16, 17:53
  #210
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braoptik
NMR fick alltså bara 847 röster i valet.... 0,01% varför skulle Gustav Kasselstrand slösa tid på att debattera med ett sådant litet skitparti?!

Afs är också ett litet skitparti.
Citera
2024-03-16, 17:54
  #211
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Förstår inte varför AfS skriver som de gör när de själva vet att det inte stämmer.

Alla nationella vet att de inte talar sanning. Snacka om att skjuta sig själva i foten.

Muh Afs är så based och judemedvetet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback