Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-10-09, 09:23
Bannlyst
Det är inte Daniel Riccardo iallafall även om jag trodde det. Han har bara ett påfrestande stort leende och borde klippa topparna bättre. Är jag förresten bög själv som noterar att han är ful i håret? Någon av F1-förarna i modern tid ska det dock vara som är bög, det har Jan Blomqvist påpekat.
Citera
2022-10-12, 04:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Det är inte Daniel Riccardo iallafall även om jag trodde det. Han har bara ett påfrestande stort leende och borde klippa topparna bättre. Är jag förresten bög själv som noterar att han är ful i håret? Någon av F1-förarna i modern tid ska det dock vara som är bög, det har Jan Blomqvist påpekat.
Vilken förare i det moderna F1 är det som skal ha varit bög? Och vad ”experten” Janne Blomqvist ”påpekar” ska man alltid ta med en stor nypa salt, har inte ens koll på hur många märkliga/falska rykten och uttalanden den snubben har kommit med under årens gång.
Citera
2024-07-15, 18:48
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Mick Schumacher verkar lite vek och fjollig. Om han verkligen är korvryttare vet jag dock inte.

Homosexualitet är väll delvis genetiskt? Hans farbror Ralf har stigit ut ur garderoben.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...om-homosexuell
Citera
2024-07-15, 18:49
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vilken förare i det moderna F1 är det som skal ha varit bög? Och vad ”experten” Janne Blomqvist ”påpekar” ska man alltid ta med en stor nypa salt, har inte ens koll på hur många märkliga/falska rykten och uttalanden den snubben har kommit med under årens gång.

Är nog Ralf Schumacher som Janne syftar på
Citera
2024-07-15, 22:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Är nog Ralf Schumacher som Janne syftar på
Detta såg jag inte komma.

Dock så har det länge svirrat rykten om att Ralph Schumacher är bög. Den brittiska modellen Kate Price (Jordan), som hade en affär med Ralph, gick på slutet av 90-talet ut i brittisk media och sa att Ralph var bög. Jordan förklarade till brittisk media att Ralph "was totally different than any other man that has had sex with me".. detta förklarade hon med att Ralph inte var intresserad av varken hennes pattar eller vagina, och att den enda logiska förklaringen på detta är att han egentligen var bög. Dock så förnekade Ralph den gång att han är korvryttare.
Citera
2024-07-17, 13:01
Avstängd
OlavDJohns avatar
Citat:
Fick nyss reda på att långlopps legendaren, Hurley Haywood, är tydligen bög, finns det några fler förare inom motorsporten som är/var stjärtryttare? Inte att det spelar ngn roll för min del, men jag kan inte tro att det finns många bögar som är/var aktiva förare i historien av motorsport.

Dock så hade jag inte blivit förvånad om det skulle visa sig att Lewis Hamilton är homosexuell, eftersom att han framstår som en praktbög.

Jag som hela tiden undrar över ditt motorsport intresse. Nu förstår jag de härrör från att du älskar killar.
Citera
2024-07-17, 13:27
Medlem
Hoppas detta är fel. Jag pratade motorsport med en tjej från Brasilien. Och hyllade givetvis Ayrton Senna. Hon höll med. Men tillade att han aldrig var riktigt stor i Brasilien pga sin sexuella läggning. När jag vägrade tro henne blev jag ett "loco" som inte fattade vad hela Brasil visste....
Citera
2024-07-18, 00:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Hoppas detta är fel. Jag pratade motorsport med en tjej från Brasilien. Och hyllade givetvis Ayrton Senna. Hon höll med. Men tillade att han aldrig var riktigt stor i Brasilien pga sin sexuella läggning. När jag vägrade tro henne blev jag ett "loco" som inte fattade vad hela Brasil visste....
(Bryr er inte om trollet "OlavDJohn")

__ __ __

Men att Senna skulle ha varit homosexuell har iaf aldrig jag hört talas om tidigare. Och det hela låter väldigt osannolikt, eftersom att Senna var känd för att vara en player och en som hade flera olika flickvänner samtidigt. Dessutom så var Senna en av de allra största idrottsmännen i Brasilien när det kommer till popularitet.
Citera
2024-07-18, 02:39
Medlem
Niskalaukauss avatar
Citat:
(Bryr er inte om trollet "OlavDJohn")

__ __ __

Men att Senna skulle ha varit homosexuell har iaf aldrig jag hört talas om tidigare. Och det hela låter väldigt osannolikt, eftersom att Senna var känd för att vara en player och en som hade flera olika flickvänner samtidigt. Dessutom så var Senna en av de allra största idrottsmännen i Brasilien när det kommer till popularitet.
Jo det har snackats.
Citera
2024-07-18, 10:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niskalaukaus
Jo det har snackats.
OK.

Men jag tror dock inte ett dugg på dessa rykten. Senna var nämligen känd för att vara en "womanizer", och en som ofta var med flera brudar samtidigt. Dessutom så var Senna känd för att ha varit en väldigt religiös man, som alltid hade med sig bibeln var han än åkte.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in