En trebarnspappa som var med sin familj på badhuset Högevall i Lund blev i lördags (6/8) grovt misshandlad inför ögonen på sin svårt chockade familj.
Den misshandlade mannen fick föras till sjukhus i ambulans. Hur illa skadad han var är oklart.
Enligt uppgift ska en incident som inträffat inne på badet en stund före misshandeln utgöra bakgrund till händelsen. Det ska har rört sig om någon form av bråk eller tjafs mellan barn i två familjer, säger kommissarie Karl Sandberg vid Lundapolisen.
Vittnen på platsen pekar ut två yngre män som huvudskyldiga till överfallet.
Fega blattar som står och väntar på parkeringen utnför i grupp och ger sig på svennebanan eller rivaliserande klanmedlem. Inte första gången det händer om man säger så..
Fega blattar som står och väntar på parkeringen utnför i grupp och ger sig på svennebanan eller rivaliserande klanmedlem. Inte första gången det händer om man säger så..
Låter som om ett talibaner varit på plats. Hoppas den skattebetalande mannen klarade sig från invärtes- och huvudskador.
Sökte detta inlägg i 20 min på FB men man har fler snoriga admins som nagelfar inlägg än utvecklare här.
Till ämnet, det skrivs i artikeln om att flera filmade händelsen. Borde finnas ute nu. Vilka hänger pp Högevallsbadet? Malmö är ju helt förlorat och där bor bara Mp och C-svenskar samt övriga som inte har råd att flytta. Men Lund har ändå en bit dit.
De 27åriga ensamkommande barnen hade väl synpunkter på att pappan sa ifrån när de antastade hans hans barn?
Hade någon sagt ifrån mot negern i Skellefteå som våldtog och nästan strypmördade en 9årig flicka hade denne nog också fått stryk. När det gäller detta fallet behöver det inte vara en neger, det kan vara en arab eller afghan också men de är oftast fegare och behöver vara fler än två för att misshandla någon om de inte är beväpnade.
Vilken jävla förnedring att, antar jag, bli överbemannad och misshandlad inför ögonen på sina ungar. Jag vill inte ens föreställa mig hur det skulle kännas.
Som vanligt är det väl invandrare.
En pappa har en dagsutflykt till badet med sina barn. Barnen blir trakasserade av invandrare och farsan säger till. När de ska gå ut så står hela klanen utanför och väntar, så att de kan misshandla pappan inför ögonen på hans barn. Det låter som ett troligt scenario.
Jag skulle inte ens ta mina barnbarn till ett badhus i Sverige om jag så ens fick betalt.
Senast redigerad av Bajslukt 2022-08-09 kl. 09:13.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!