Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-19, 09:26
  #49
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossralp
Varför mår du dåligt? Du hade på ett eller annat sätt betalt ändå vis dejter osv

Absolut så är det.

Tinderavgift + dyr restaurangnota, och sen inte få nånting för det, då mår jag dåligt!
Citera
2023-03-10, 15:40
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Trafficin bland svenska eskorter är ovanligt, har ingen statistik på hur det ser ut bland utländska. Det mesta är skrämselpropaganda från pk-media.

Gällande att köpa sex så är det inte maktutövning, utan köp av en härlig tjänst hos två personer som är överens. Närmar mig 50, är härligt att variera sex m partnern m sex med en 20-25-åring. Omväxling förnöjer.
Det omoraliska i ditt fall är väl om din partner inte är medveten om vad du gör, där du ju otrogen och det är inte snyggt
Citera
2023-03-19, 13:44
  #51
Medlem
Som TS nämner, jag har också gått till prostituerad för samma anledningar. Man ville testa. Tex. finns det storbystade horer, flickvänner har iftast haft mindre bröst. Eller man ville bara prova som en "kul" grej.

Jag har gått till prostituerad för att jag saknat närhet. Vilket inte hjälpte.

Iallafall, till kompisar kan man skoja, berätta att man knullat en hora. Men rent generellt är det inget man talar öppet om. Som en god vän sagt "det finns två typer av männ, de som knullat en hora och de som ljuger"
Citera
2023-04-02, 08:33
  #52
Medlem
Procurors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
UPPDATERING:
Det som gett mig mest ångest i efterhand dock, är att jag ändå aldrig kommer att veta 100% om dessa prostituerade faktiskt ville vara med mig eller inte eftersom de fick pengar för det, men det får jag leva med.

Förstår inte ångesten här. Om de inte var en traffickingslav ville de tjäna pengar på att ge samtycke till sex, frivilligt. Tjejen har ansvar för försäljningen. Köparen för köpet. Som köpare får man ta ansvar för att njuta fullt ut av det man köpt. Bäst om man får en kick både av den läckra kvinnokroppen och av själva köpet, att känna tillfredsställelse i påsättningen av en snygg ung tjej som enbart tar din kuk för att du betalar.
Vad tjejen tänker och tycker? Hennes ansvar. Din njutning, ditt ansvar.
Citera
2024-06-01, 10:53
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Procuror
Förstår inte ångesten här. Om de inte var en traffickingslav ville de tjäna pengar på att ge samtycke till sex, frivilligt. Tjejen har ansvar för försäljningen. Köparen för köpet. Som köpare får man ta ansvar för att njuta fullt ut av det man köpt. Bäst om man får en kick både av den läckra kvinnokroppen och av själva köpet, att känna tillfredsställelse i påsättningen av en snygg ung tjej som enbart tar din kuk för att du betalar.
Vad tjejen tänker och tycker? Hennes ansvar. Din njutning, ditt ansvar.

Det är väldigt sant. Men hur vet man om det är en trafficking-slav eller inte? Absolut kan man nog känna det på sig men.. kanske inte alltid.
Citera
2024-06-01, 11:07
  #54
Medlem
Vet egentligen inte varför jag mått så dåligt. För mig är det en liten tändning i att betala för sex, eller t.o.m ta betalt för sex vilket jag gjort en gång. Det är inget mer än så egentligen, det är spänning. Och trygghet. Inget daltande, inget tvek eller sociala spel. Stackars Paolo Roberto som fått så oerhört mycket hat. Han var i och för sig en familjefar, men hatet är inte i proportion till brottet... Hörde ett argument om att man måste hata kvinnor om man köpt sex. Vilket skämt. Det skulle innebära att dessa människor också hatar kvinnor:

The Beatles
Sting
Russel Brand
Tiger Woods
Justin Bieber
Hugh Grant

och så vidare... det är helt individuellt varför människor väljer att både sälja och köpa sex. Viktigt att inte kasta alla under en och samma buss. Man måste ställa sig frågor som: Vem, av vilka anledningar, och hur gick det till?

Folk som hatar på människor som någon gång köpt sex eller köper sex säger egentligen mer om de själva en sexköparna. Tycker också att de förminskar kvinnorna i branschen genom att per automatik anta att kvinnorna i fråga inte har någon egen beslutsfattarförmåga eller fri vilja. Tråkigt perspektiv, men det får stå för dessa människor. Haters gonna hate Och nej, jag pratar inte om trafficking. Alla är väl för helvete emot människohandel?

Till alla hatare: bring it on. Det får mig nästan bara att vilja köpa mer sexuella tjänster när jag får hat och dömande för det. Du har ingen aning om av vilka anledningar människor både köper och säljer sex. Då ska man inte heller anta det värsta.

Kram.
Citera
2024-06-01, 13:53
  #55
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
Vet egentligen inte varför jag mått så dåligt. För mig är det en liten tändning i att betala för sex, eller t.o.m ta betalt för sex vilket jag gjort en gång. Det är inget mer än så egentligen, det är spänning. Och trygghet. Inget daltande, inget tvek eller sociala spel. Stackars Paolo Roberto som fått så oerhört mycket hat. Han var i och för sig en familjefar, men hatet är inte i proportion till brottet... Hörde ett argument om att man måste hata kvinnor om man köpt sex. Vilket skämt. Det skulle innebära att dessa människor också hatar kvinnor:

The Beatles
Sting
Russel Brand
Tiger Woods
Justin Bieber
Hugh Grant

och så vidare... det är helt individuellt varför människor väljer att både sälja och köpa sex. Viktigt att inte kasta alla under en och samma buss. Man måste ställa sig frågor som: Vem, av vilka anledningar, och hur gick det till?

Folk som hatar på människor som någon gång köpt sex eller köper sex säger egentligen mer om de själva en sexköparna. Tycker också att de förminskar kvinnorna i branschen genom att per automatik anta att kvinnorna i fråga inte har någon egen beslutsfattarförmåga eller fri vilja. Tråkigt perspektiv, men det får stå för dessa människor. Haters gonna hate Och nej, jag pratar inte om trafficking. Alla är väl för helvete emot människohandel?

Till alla hatare: bring it on. Det får mig nästan bara att vilja köpa mer sexuella tjänster när jag får hat och dömande för det. Du har ingen aning om av vilka anledningar människor både köper och säljer sex. Då ska man inte heller anta det värsta.

Kram.
Jag är mest nyfiken på hur det gått med dejtade? När du startade tråden för två år sedan tyckte jag att det verkade som att du längtade efter en relation mer än bara sex. Har du berättat för någon kvinna om dina sexköp?

Jag känner några män som köpt sex. Vi har pratat mycket om prostitution och hur vi ser på företeelsen. Det är ingen svartvit fråga med enkla svar.

Citat:
Ursprungligen postat av GibbeEkan
... Jag gick precis ifrån en dejt med en fin och snäll tjej som hade kunnat leda till något mer, hon hade nog velat att vi skulle dra hem till henne men jag ville gå hem delvis för jag kan ej sluta tänka på att hon inte vet om att jag har köpt sex. Hur skulle hon reagera om jag sa det? Hur skulle någon tjej reagera om de visste detta? Är jag nu en så kallad "torsk"? Jag är mellan 25-30 och har egentligen inga problem med att få sex eller någonting sådant. Jag är snygg (har många sagt) och kan vara social och charmig om jag vill. Det är inte problemet. Jag har problem att få riktig kontakt med människor över lag. Problem med att känna mig trygg och bekväm. Jag har problem med depression och känner mig ofta separerad från allting och alla. Min teori om varför jag ville betala för att vara med en prostituerad är att jag ville det p.g.a:

1. Ren sexuell nyfikenhet
2. Kravlöst (i alla fall i teorin), jag har ju betalat så då ligger kontrollen i mina händer på det sättet att jag vet att hon inte kommer att "överge" mig, och jag behöver dessutom inte fokusera på att "prestera" sexuellt och socialt på samma sätt som på en dejt.
3. Jag saknar närhet, och kontakt i mitt liv.
4. Känns på något sätt mer tryggt känslomässigt, eftersom att båda parter vet vad som skall hända, vi vet vad jag betalat för och man spelar med öppna kort.
5. Kände nog lite "yolo", var berusad vid alla 3 tillfällena. (inte för att jag inte skulle göra detta utan berusning, nödvändigtvis).
Tack.

Mvh
Citera
2024-06-01, 20:09
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag är mest nyfiken på hur det gått med dejtade? När du startade tråden för två år sedan tyckte jag att det verkade som att du längtade efter en relation mer än bara sex. Har du berättat för någon kvinna om dina sexköp?

Jag känner några män som köpt sex. Vi har pratat mycket om prostitution och hur vi ser på företeelsen. Det är ingen svartvit fråga med enkla svar.

Ja, så är det egentligen fortfarande. All you need is love, i slutändan. Jag har berättat det för några kvinnor, och eftersom de känt mig och tyckt om mig så har de inte tyckt det varit så stor grej. Den som har lidit mest av det är jag själv. Nej det är verkligen ingen svartvit fråga. Men alla jag berättat det för har mest ryckt på axlarna. Tror att de kanske blev lite förvånade över att jag gjort det, eftersom det inte alls är i "min karaktär" eller vad man skall säga. Men det är ju också en misstolkning om att det bara är idioter som köpt/köper sex.
Citera
2024-06-01, 20:15
  #57
Medlem
Folketstempels avatar
Jag fattade inte varför du tvunget behövde berätta för tjejer att du varit på horhus.
Vad var grejen med det?
Citera
2024-06-01, 20:16
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Paolo blev avslöjad, det blev inte du. Sluta tramsa och njut över att du fick fitta. Njut över att du har nyttjat en tjänst som är en av de äldsta i människans historia, jag hade bjudit dig på en öl, dig är det stil på!
Det är också en av de tjänsterna som mänskligeheten har bekämpat sedan lägnst tid tillbaka. Tusentals år av predikan och lagar och så kommer en lutheroateistiska svenska män som tror sig vara kulmen på civilizationens och "toskar".

Vad ska man säga?

Detta land behöver mera kristendom.
Citera
2024-06-01, 22:14
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag fattade inte varför du tvunget behövde berätta för tjejer att du varit på horhus.
Vad var grejen med det?

Det hade jag inte behövt. Men ibland är man lite för ärlig för sitt eget bästa. Var även nyfiken på reaktionerna.
Citera
2024-06-01, 22:16
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Det är också en av de tjänsterna som mänskligeheten har bekämpat sedan lägnst tid tillbaka. Tusentals år av predikan och lagar och så kommer en lutheroateistiska svenska män som tror sig vara kulmen på civilizationens och "toskar".

Vad ska man säga?

Detta land behöver mera kristendom.

"Mänskligheten" skulle innebära att alla på hela planeten ville ha bort det. Men finns uppenbarligen flera som är för prostitution.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in