Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-03, 18:04
Medlem
Alla vi/ni/dom som med rädsla för sitt eget liv inte vågar gå emot shariapöbeln (med all rätt), addidasgängen på hörnet, afghanheroinistrånarna i nordstan,, ska inte behöva göra det.
Vi ska inte behöva riskera liv o lem för samhällsexperimentet som kåta vänstern släpat in i landet.

Och det behöver vi tack o lov inte längre
Det enda ni behöver göra är att lägga er röst på Alternativ För Sverige, så sköter dom tillsammans med SD detta åt er, via lagar i riksdagen som dom kommer rösta fram

Låter det inte som en oas i alla gruppvåldtäkts-skjutningar o avrättniongar på lekplatser?

Ska du rösta på AFS?
Om ej, varför inte? utveckla

https://youtu.be/jGJI5zq_l1Y?t=3144
Senast redigerad av Prontilopter 2022-09-03 kl. 18:10.
Citera
2022-09-03, 18:08
Medlem
zjCztVys avatar
Finns inte en chans i världen att AFS kommer in i riksdagen, så det är som att kasta bort rösten. Nästa val möjligtvis.
Citera
2022-09-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zjCztVy
Finns inte en chans i världen att AFS kommer in i riksdagen, så det är som att kasta bort rösten. Nästa val möjligtvis.

Så sa man om SD också 2006
Citera
2022-09-03, 18:14
Medlem
zjCztVys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prontilopter
Så sa man om SD också 2006

Ja, och SD kom in 2010.
Citera
2022-09-03, 18:24
Medlem
Trakessons avatar
Jag delar inte deras värdegrund eller deras bild av hur Sverige ser ut. Inte heller vill jag ha det Sverige de verkar eftersträva, så jag kommer inte att rösts på dem. Däremot är det ju bra om de får röster av stollar som annars hade röstat på något annat parti. Då får ju det partiet färre röster. Själva kommer de ju inte att få något att säga till om.
Citera
2022-09-03, 18:33
Medlem
Blacknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag delar inte deras värdegrund eller deras bild av hur Sverige ser ut. Inte heller vill jag ha det Sverige de verkar eftersträva, så jag kommer inte att rösts på dem. Däremot är det ju bra om de får röster av stollar som annars hade röstat på något annat parti. Då får ju det partiet färre röster. Själva kommer de ju inte att få något att säga till om.

Mycket bra sagt, kommer heller inte rösta på AFS, men skulle jag bli tvingad att mörda 1 AFS eller 10 socialdemokrater så dör sossarna utan tvekan. De är crazy men i alla fall inte äckliga....
Citera
2022-09-03, 19:10
Medlem
Nej, jag kommer inte rösta på AFS. Låt oss för skojs skulle säga att partiet kommer in, att det faktiskt plockar några mandat. Vad spelar det för roll, sannolikheten att det plockar 51% är obefintlig, sannolikheten att det plockar så många mandat att det faktiskt kan påverka i riksdagens voteringar är ännu mindre, om läget inte blir väldigt, väldigt jämt mellan de två blocken.

Vilket läget inte kommer bli, om Sd väljarna, och Kd väljarna istället röstar på AFS.

Så AFS kommer inte gå igenom några som helst lagändringar.

Om ni nu kommer dragande med de 2.4 politiska vildarna och deras påverkan under den här mandatperioden, så är väl läget ganska så annorlunda va, med AFS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in