• 1
  • 2
2022-09-11, 18:29
Medlem
Fabianzzos avatar
Under valvakan d mnga myser och gottar sig i TV-soffan oroar jag mig ngot enort fr mina barns framtid, ssom jag oroar mig extremt fr Sveriges framtid. Jag r s sinnessjukt rdd att nasse och rassepartiet SD vinner detta valet, vilket kommer leda till en galen katastrof.

Isfall kommer ju krnkraften tas tillbaka, jordens undergng kommer nrmare och klimatkrisen kommer nnu nrmare n vad den redan r. Sen fr att inte prata om konsekvenserna vid invandringsfrgan... Att utvisa ALLA invandrare, riva upp medborgarskap och g efter raser i samhllet. Sverige kommer bli ett nytt tredje rike, med raser, noll invandring och fortsttande av att frstra vr planet, som vi bara har EN av!!

Jag tycker att man skulle kastat ut SD och KD ur riksdagen fr att skerhetstlla Sveriges skerhet, samt stta lagar p vilka ideologier som fr komma in i riksdagen, fr ett parti tillhrande en ideologi som p 30 och 40-talet mrdat MILJONER oskyldiga mnniskor ska f*n inte sitta i mitt Sveriges regering. ALDRIG.

S om ni inte har rstat nnu, rsta RTT fr sveriges framtid, fr ett sammanhllet sverige och ett antirasistiskt, demokratiskt Sverige!

Tack fr mig
2022-09-11, 18:30
strre katastrof om Nyans kommer in vi 12% regeln.
2022-09-11, 18:31
Medlem
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
strre katastrof om Nyans kommer in vi 12% regeln.
Varfr d? De tillhr iallafall inte en s fruktansvrd ideologi, samtidigt som de aldrig kommer bli strre n S.
2022-09-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Under valvakan d mnga myser och gottar sig i TV-soffan oroar jag mig ngot enort fr mina barns framtid, ssom jag oroar mig extremt fr Sveriges framtid. Jag r s sinnessjukt rdd att nasse och rassepartiet SD vinner detta valet, vilket kommer leda till en galen katastrof.

Isfall kommer ju krnkraften tas tillbaka, jordens undergng kommer nrmare och klimatkrisen kommer nnu nrmare n vad den redan r. Sen fr att inte prata om konsekvenserna vid invandringsfrgan... Att utvisa ALLA invandrare, riva upp medborgarskap och g efter raser i samhllet. Sverige kommer bli ett nytt tredje rike, med raser, noll invandring och fortsttande av att frstra vr planet, som vi bara har EN av!!

Jag tycker att man skulle kastat ut SD och KD ur riksdagen fr att skerhetstlla Sveriges skerhet, samt stta lagar p vilka ideologier som fr komma in i riksdagen, fr ett parti tillhrande en ideologi som p 30 och 40-talet mrdat MILJONER oskyldiga mnniskor ska f*n inte sitta i mitt Sveriges regering. ALDRIG.

S om ni inte har rstat nnu, rsta RTT fr sveriges framtid, fr ett sammanhllet sverige och ett antirasistiskt, demokratiskt Sverige!

Tack fr mig

Gillar du inte demokrati?
2022-09-11, 18:32
Citat:
Varfr d? De tillhr iallafall inte en s fruktansvrd ideologi, samtidigt som de aldrig kommer bli strre n S.

s islam ser du inte som en slags ideologi ?
2022-09-11, 18:33
Medlem
auruns avatar
Vad tror folk om SD egentligen? Att de skulle kra ut ALLA invandrare? Jsses.
Medlem
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanishing
Gillar du inte demokrati?
SD str ju inte fr demokrati, Putins knhundar. Sen ideologin r ju inte knd fr att vara srskilt demokratisk, kolla p 30-och 40-talets Tyskland...
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:

Tack fr mig

Hej p dig troll. Anmld hoppas trden blir lst. Nej SD r inte nazister och ingenting speciellt kommer hnda efter de blivit andra strsta parti. Ifall du av ngon anledning r seris ber jag dig omgende att stnga av Aftonbladet och ta lite frisk luft.
2022-09-11, 18:34
Medlem
F.Hansens avatar
Ganska uttjatat att likstlla SD med nazister.

Tyvrr kommer du bli vldigt besviken imorgon nr du inser hur mnga nazister det finns i Sverige.

Haha!
2022-09-11, 18:34
Medlem
Citat:
SD str ju inte fr demokrati, Putins knhundar. Sen ideologin r ju inte knd fr att vara srskilt demokratisk, kolla p 30-och 40-talets Tyskland...

Snarare du som inte str fr demokrati.
2022-09-11, 18:35
Medlem
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanishing
Snarare du som inte str fr demokrati.
Hur d?
2022-09-11, 18:36
Medlem
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Ganska uttjatat att likstlla SD med nazister.

Tyvrr kommer du bli vldigt besviken imorgon nr du inser hur mnga nazister det finns i Sverige.

Haha!
Vi r mnga som tycker s. r moderat i grund och botten, men rstar S d jag inte kan riskera att min rst gr till SD genom M. vervgd C men gillar ej Lf.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in