2022-10-14, 10:27
Bannlyst
Reduktionsplikten kommer snkas januari 2024, menar dom inte 2023 🤷🏻‍♂️
Citera
2022-10-14, 10:28
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutop
Snka skatten p ISK konton? UFFE MY MAN!!
Jaaaa! Uffe r bst !
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ja sklart. Med nu menar jag nsta vecka. Jag vill se lsta problem. Inom en jvligt snar framtid. Inte om TOLV r.

Mycket kommer nog komma frst i rsskiftet, med den nya budgeten. Men en del kan nog komma redan om ett par veckor.
Citera
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutop
Snka skatten p ISK konton? UFFE MY MAN!!

Lter jvligt bra! Och snkt reduktionsplikt. Jag gillar det jag hr.
Citera
Medlem
lolliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fcuko
Bara jag som upplever att Johan Pehrson hller p att krascha totalt? Han r s nervs och obekvm att han tappar trden hela tiden.
Ja det lt nervst fr stackarn, men han kmpade p!
Citera
Medlem
Dom rr inte a-kassan. Jiimie verkligen frhandlat starkt.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Ni SD-onanister, glm aldrig att:

*Vldtktsnegrer
*Tiggarzigenare
*Balkongkastar-muslimer
*Rnarbarn med piss-fablaisse
*Minibuss-litauer p stldturn

Samtliga ovannmnda kan bli svenskar - det r bara att ta en snaps p midsommar och delta i ggjakt till psk, ppen svenskhet kallas det!

Nsta mandatperiod kommer frslaget att dra tillbaka medborgarskap fr kriminella Vldtktsnegrer, Tiggarzigenare, Balkongkastar-muslimer, Rnarbarn med piss-fablaisse, och Minibuss-litauer p stldturn
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailol
Fr att vara en som leker att du har koll p saker s kan du nd jvligt lite. Det spelar jvligt stor roll att f en ministerpost som parti och r oerhrt pinsamt att man inte lyckats gra det nr man r Sveriges andra strsta parti. Anammar de andra partierna dessa punkter utan klagoml frn SD och opinionen frn folket fortfarande r hg s finns det absolut inget syfta alls att rsta p SD i nsta val.

Det fetade. Pratar du om dig sjlv nu?

P grund av hur det parlamentariska lget ser ut i Sverige och lsningarna som varit i svensk politik r det absolut inte konstigt att det ser ut s hr. Du har ju helt missfrsttt SDs roll i svensk politik. Du pratar om SD som att det vore maktkta S du pratar om. Jimmie har alltid sagt att sakpolitik r det viktigaste. Det r deras politik vljarna vill ha igenom och som lget ser ut i dagslget r det en av f vgar att g fr SD fr att just den sakpolitiken ska genomfras. Du r givetvis bara en arg sossekrring som inte klarar av ett regeringsskifte.
Citera
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Vljarna har placerat SD i regeringen. D skall de sitta dr vare sig de vill eller inte.

SD skall inte smita undan. Men egentligen viker de sig.

noterat, kan vi g vidare nu?
Citera
2022-10-14, 10:29
Medlem
DannyButtermans avatar
Jag tycker det visar p styrka och karaktr att avst ministerposter fr att f igenom sin politik. Politiken var viktigare n makten, precis som det ska vara.
Citera
Medlem
Som Sverigedemokrat r man mer n njd. S jvla underbart!!

Allt detta r SD:s politik ju

Nr brjar alla dessa nya saker glla r det 1 januari 2023 eller 1 januari 2024 eller nr hnder det? Hur fungerar det?
Citera
Medlem
The West Wing har kommit till Sverige nr nu SD fr ett samordningskansli i regeringskansliet. 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in