2022-10-14, 10:17
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Men snlla, hur fan har SD vikt ner sig nr de nu ftt igenom sina krav?!?!?
Frsk tnk lngre n nsan rcker, ministerposter r bra fr "normaliseringsprocessen", visa att man inte r nazister. Det r OERHRT viktigt att f "vara i finrummet". Att deras politik frs r positivt, men vad hnder vid nsta val? Jag ville representeras av SD i regeringen.
Citera
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Och dr brnde Jimmie sitt frtroende fr mig och min familj. Blir inga fler rster p SD frn oss. Slja ut sig till djvulen shr. Jvla pungrtta Jimmie

vsntertroll. Du har aldrig rstat p sd!
Citera
Medlem
PistolPartiets avatar
Ni SD-onanister, glm aldrig att:

*Vldtktsnegrer
*Tiggarzigenare
*Balkongkastar-muslimer
*Rnarbarn med piss-fablaisse
*Minibuss-litauer p stldturn

Samtliga ovannmnda kan bli svenskar - det r bara att ta en snaps p midsommar och delta i ggjakt till psk, ppen svenskhet kallas det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailol
r du korkad eller? Allt SD snackat om sedan mnader tillbaka och EFTER valet har varit att de ska ha ministerposter och inte ska vika sig fr annat. Hur fan r det hr att INTE vika sig? Det r definitionen av att vika sig i detta fall, miffo.

Sedan har de inte ens ftt igenom ngonting n, luktar mer som fyra halvdarriga r framver.

"Ok".

Grt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Undrar om Fredrik Reinfeldt kommer kommentera detta..

mm mycket bra frgestllning
Citera
Medlem
SD har d gjort helt rtt i alla fall. Verkar f igenom vldigt mycket av sin politik men kommer inte behva ta mycket av ansvaret under mandatperioden d de inte sitter i regeringen. Till nsta val kan de enkelt peka p den politik som lyckats och ftt genomslag och ta all ra fr det, vad som r mindre lyckat bland deras egen politik och de andra regeringspartiernas politik kan de bara peka p och sga att det r regeringens misslyckanden, inte deras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Otroligt hur SD givit upp. De r slut som parti och det var avsikten frn brjan.
Haha lyssnar du ens p samma kanal ditt troll,fr Sd igenom allt Jimmie sa d r det en stor vinst.
r du lite sur kanske?😁
Citera
2022-10-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen utvisning av kriminella?

Oklar frga. Utvisning av kriminella frekommer redan.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Jimmie pratade om invandring och kriminalitet, Ebba om vrden. Vad tror ni Pehrson kommer snacka om? Han har tagit p sig skmsglasgonen ser ja..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen utvisning av kriminella?

Jo det nmdes. Dessutom utvisning p grund av "vandel" vilket jag tolkade som asocialt beteende i strsta allmnhet trots att beteendet kanske inte r kriminellt. Eller tminstone inte bevisad brottslighet.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Jaha det kommer ta TOLV r innan denna regering lst problemen. Mnga som rstat p dem ligger ju fr fan i jorden d. Jag vill se resultat NU!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jimmie pratade om invandring och kriminalitet, Ebba om vrden. Vad tror ni Pehrson kommer snacka om? Han har tagit p sig skmsglasgonen ser ja..

Skolan och korv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in