2022-09-13, 17:44
Medlem
Återigen så har en pk-artist hittat på
Något för att trycka dit de konservativa .

Man har uppmanat alla att gå in på Kristerssons insta och skriva ”Heidi Fried”

Vore roligt med en motreaktion och skriva något annat där. Kan Flashback samla ihop sig till detta ? Så vi får se hur stor kraft vi har

Det handlar om rapparen stor som uppmanar till den här skiten :

Det har fått rapparen Stor att reagera.
Sent på måndagskvällen uppmanade han sina följare på Instagram att gå in på Ulf Kristerssons Instagram och skriva ”Hédi Fried”.
Citera
2022-09-13, 17:44
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/val...ersson-i-natt/
Citera
2022-09-13, 18:01
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Ja, vad ska man säga? Han lovade trots allt att han aldrig skulle samarbeta med SD. Men vad är ett löfte från en politiker värt egentligen? Framförallt när det kommer från en moderat som Uffe.
Citera
2022-09-13, 18:29
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Ja, vad ska man säga? Han lovade trots allt att han aldrig skulle samarbeta med SD. Men vad är ett löfte från en politiker värt egentligen? Framförallt när det kommer från en moderat som Uffe.
Han lovade för fyra år sedan att Alliansen inte skulle ha samarbete med SD. Du verkar en smula eljest.

Finns tråd redan
Citera
2022-09-13, 18:44
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Han lovade för fyra år sedan att Alliansen inte skulle ha samarbete med SD. Du verkar en smula eljest.

Finns tråd redan
I see. Ja, jag har aldrig litat på honom, så jag bryr mig inte. Han, precis som hans bästa vän Reinfeldt, är en falsk människa som säger en sak, och sedan säljer han ut landet och folket.
Citera
2022-09-13, 19:18
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
I see. Ja, jag har aldrig litat på honom, så jag bryr mig inte. Han, precis som hans bästa vän Reinfeldt, är en falsk människa som säger en sak, och sedan säljer han ut landet och folket.
Ja, det är Moderaternas MO, så inget förvånar, men i det här fallet så vill den antisemitiska vänstern att Ulf och Hedi hade en annan överenskommelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in