Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-09-15, 23:00
Bannlyst
Jag gymmade väldigt mycket när jag var yngre. ( Utan steroider) Tränade inte trapz speciellt mycket, Mer än när jag körde marklyft. Och shruggs 1 gång per månad.

Jag har inte gymmat på 7 års tid. Har tappat så gott som alla muskler givetvis. Förutom Trapzen och nacken. Jag kan omöjligt knäppa en skjorta hela vägen upp. Jag mätte min hals avslappat och hade 44.5 cm, Och om jag spänner halsen så blir den 49.8 cm. Det känns väldigt extremt stort för någon som inte tränar.

Det är INTE fett runt halsen. Är 180 och väger runt 80 kilo. Hur kommer det sig att rygg,bröst,armar osv försvinner med tiden. Men trapz/hals är större än steroidnissarna på gymmet? Ser förövrigt löjligt ut.

Ni som gymmar vad har ni för omkrets runt halsen?
Citera
2022-09-15, 23:19
Medlem
-Andreas-s avatar
Ingen aning.
Har samma 'problem' med ryggtavlan/latsen/skuldrorna, ser ut som en fladdermus. Permanent biverkning av forna gärningar eller nåt sånt.
Citera
2022-09-16, 13:10
Medlem
Du ser väl ut så? Du har ju redan sagt att det inte har med gym att göra. Antagligen din livsstil då det är den som formar oss. Som du säger har du levt 7 år sedan gymmet och det formar ju kroppen som du redan påstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in