Någon blev knivhuggen där i Årby tidigare idag också såg jag. Undrar om Årby slagit något slags rekord i antal våldsbrott detta år? Måste vara uppemot 30 om inte mer.
Någon blev knivhuggen där i Årby tidigare idag också såg jag. Undrar om Årby slagit något slags rekord i antal våldsbrott detta år? Måste vara uppemot 30 om inte mer.
Troligen rekord, Eskilstuna har mest skjutningar i Sverige och de flesta har varit i Årby.
Något jag reflekterat över gällande Årby skottlossningar är att det nästan alltid är ”misstänkt skottlossning ” alltså ingen som träffas (undantag är väl när skyttarna absurt lyckades skjuta en kvinna och ett litet barn istället för tilltänkta offret) är de så att skyttarna oftast bara åker dit och skjuter i luften typ som en varning, eller försöker de träffa någon vid alla tillfällen men lyckas på något absurt sätt missa varje gång?
Vad jag förstått ligger Årby och Skiftinge i krig, är de skiftinge som ligger bakom alla dessa skottlossningar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!