Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-02, 14:23
  #1
Medlem
MAGAWAGAs avatar
Har bestämt mig för att lämna Sverige & Europa under nästa år, om möjlighet fortfarande kommer att finnas såklart.

Situationen i Europa, Asien (bara en liten tidsfråga tills det blir kaos i kina samt närområdet) Nordamerika är också rakt åt helvete med enorm risk för inbördeskrig tack vare nuvarande styre. Vilka länder hade ni tipsat om i Afrika och Sydamerika? Jag har hört bra om b.la. Chile i Sydamerika och Tanzania I Afrika. Kom gärna med tips, jag arbetar som kodare.
Citera
2022-10-02, 14:25
  #2
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Har bestämt mig för att lämna Sverige & Europa under nästa år, om möjlighet fortfarande kommer att finnas såklart.

Situationen i Europa, Asien (bara en liten tidsfråga tills det blir kaos i kina samt närområdet) Nordamerika är också rakt åt helvete med enorm risk för inbördeskrig tack vare nuvarande styre. Vilka länder hade ni tipsat om i Afrika och Sydamerika? Jag har hört bra om b.la. Chile i Sydamerika och Tanzania I Afrika. Kom gärna med tips, jag arbetar som kodare.
Har du ett utseende som kan smälta in bättre i något av länderna?
Citera
2022-10-02, 14:27
  #3
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Har bestämt mig för att lämna Sverige & Europa under nästa år, om möjlighet fortfarande kommer att finnas såklart.

Situationen i Europa, Asien (bara en liten tidsfråga tills det blir kaos i kina samt närområdet) Nordamerika är också rakt åt helvete med enorm risk för inbördeskrig tack vare nuvarande styre. Vilka länder hade ni tipsat om i Afrika och Sydamerika? Jag har hört bra om b.la. Chile i Sydamerika och Tanzania I Afrika. Kom gärna med tips, jag arbetar som kodare.

Flytta till Afganistan, det är lite mer ordning där nu när USA lämnat och Talibanerna tagit över med deras lagar och regler. Billigt är det också och visum behöver du nog inte. Du måste dock klä dig som en Taliban.
Citera