Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-02, 15:35
  #13
Medlem
Knastratts avatar
Ecuador. Trivdes som fisk på fjället. Loja.
Citera
2022-10-02, 17:50
  #14
Medlem
bajsamajas avatar
Afrika är ett enda stort bajshål som Kina nu kontrollerar. TS bör fråga sig själv varför alla i Sydamerika vill flytta till USA. En gång fanns det bra länder som Argentina, Chile, Uruguay och Brasil men det var mycket länge sen. Nu är allt förstört av korruption och rasblanding.
Citera
2022-10-02, 18:00
  #15
Medlem
FriskaFlaktars avatar
Ecuador ser jag nämnas, bra uppe i bergen har jag hört, dock en nackdel - landets valuta är USD.

Och som många har påpekat i diverse fora, USD är set to fail, och WEF har USA och EU i siktet i första hand för sin The Great Reset där 0,2% av jordens befolkning skall kontrollera dom övriga 99,98% som skall leva som taggade djur.
Citera
2022-10-02, 18:05
  #16
Medlem
Costa Rica och Botswana är mina tips.
Citera
2022-10-02, 18:06
  #17
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Ska du fly till sydamerika där de har som eftermiddagsnöje att karva kropssdelar av varandra. På mer brutala sätt än vad vi i Sverige ens visste fanns? Låter korrkat.

När det gäller Afrika så har jag hört att Namibia ska vara ett bra land. Negertjejerna ska visst vara ganska vackra där också sägs det samtidigt som det är lättare för en vit att dejta dem. Detta är bara hörsägen och inget jag vet ett dugg om det stämmer.

Tyska Sydvästafrika, ja. Finns lokala tyska bryggerier där också, så ölet är gott!
Men Windhoek verkar vara den enda staden som hyser hyfsad västerländsk standard.
Citera
2022-12-16, 09:45
  #18
Medlem
Cantorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tyska Sydvästafrika, ja. Finns lokala tyska bryggerier där också, så ölet är gott!
Men Windhoek verkar vara den enda staden som hyser hyfsad västerländsk standard.
Windhoek är överlägset störst, men har en hel del ghetton. Swakopmund är nog ett bättre alternativ om man vill leva som västerlänning.
Citera
2023-10-04, 04:41
  #19
Medlem
Intressant tråd men hur gick det för TS?
Citera
2023-10-04, 04:55
  #20
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richiie
Intressant tråd men hur gick det för TS?
Antagligen troll. Skulle jag startat tråden och sen dragit så skulle jag återrapporterat.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3457731

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback