Citat:
Ursprungligen postat av
Domas
Godhetsknarka verkar ju vara ditt problem förövrigt i med att du skriver vår "kampf".
Hörredu, vi är faktiskt inte rasister, vi vill bara inte att värdelöst pack ska komma hit och bete sig som skit på våran bekostnad och våran framtid. Som även är er framtid roligt nog, men så långt har du inte hunnit tänka än. Makalöst med tanke på att Sverige nu är det mest kriminella landet i Europa där de som betalar för sig inte ens kan få vård i ett av världens högst beskattade land.
Men fortsätt du din kamp mot det onda. Du verkar ha bra koll.
Nja, nu har jag ju aldrig skrivit att ni är rasister. Men menade ju såklart synonymt med den ettriga synen vad gällande en speciell agenda o kraften man är villig att ta till. "Sverige har aldrig någonsin skådat liknande krafttag mot kriminaliteten" stod det tidigare idag. Likaså "Det kommer att bli lite mer värre än vad det är nu".
Att sjukvården inte fungerar som den ska kan man ju knappast beskylla gängkriminaliteten för direkt då det har så många fler orsaker än just enbart gängkriminella med att göra. Oftast är det ju äldrevården som går på knäna. O det har ju helt o hållet med hur hela affärsupplägget ligger till för dessa tjänster.
Jag vill med ha ut folk som gör att man inte kan röra sig tryggt på gatorna efter mörkret. Eller på dagarna för den delen heller. Men återigen, dessa personer har ju en direkt relation till våldsbenägenhet mot oskyldiga o inte p ga cannabis i sig. Med oskyldiga menar jag folk som inte utför våldshandlingar. Allt annat är sekundärt och ska inte behöva bli drabbade av en felriktad " misstolkad eller förljugen slutsats / syn utefter en anti agenda som allt fler länder bryter sig loss ifrån.
En viktig punkt ang gängkriminella inom cannabis världen som brukar våld oftast inte brukar cannabis själva som sin första drog. Utan de använder andra droger för att stilla nerverna innan en ev attack. Cannabis ger inte en sådan effekt. Som ex alkohol o vitt pulver som snortas. Nu vet jag inte exakt vad det är, men tjack möjligtvis?