• 1
  • 2
2022-10-18, 23:11
Medlem
https://bulletin.nu/ahmed-blev-sd-ov...-i-tidoavtalet

Citat:
Ahmed: Blev SD överkörda i Tidöavtalet?

[---]

Tidöavtalet visar att de borgliga har förstått att ”ytterligare stor invandring” är ett problem, men man har inte riktigt velat ta tag i elefanten i rummet: den redan inträffade och massiva invandringen under de senaste två decennierna.

Man får väl gratulera dem till att avtalet bevarat det som tycks vara det viktigaste: de borgligas anseende.

[---]

Ur ett nationalistiskt perspektiv bör frågan handla om huruvida någonting är bra eller dåligt för Sverige. Och svaret på Tidöavtalet är: nja.

[---]

Om Miljöpartiet med sina fattiga 4,3 procent fick sitta i regeringen och fatta ödesbeslut om att avveckla kärnkraftsreaktorer borde Sverigedemokraterna med sina 20 procent kunna stoppa invandringen helt, inte fortsätta ta emot kvotflyktingar och fortsätta fylla på problemen och segregationen.

Luai Ahmed

......................

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten. Texten lagd i citatruta för tydlighetens skull.

/Moderator
Senast redigerad av Meiji 2022-10-18 kl. 23:57.
Citera
2022-10-18, 23:20
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Nilsson
https://bulletin.nu/ahmed-blev-sd-ov...-i-tidoavtalet
u[/email]
Nä sd fick nog det de skulle ha.
De står ju för drygt 40% av av överenskommelsen.
Vi får vara nöjda och fokusera på det som kommer istället för att hitta fel i allt.
alla partier i överenskommelsen anser att de fick för lite mht vad de fick släppa.
Citera
2022-10-19, 00:09
Medlem
Peterheterhans avatar
Det handlar om att kompromissa inte vara en skrikande bebis eller trotsig tonåring som raserar allt ifall dom inte får som dom vill och börjar skära sig likt MP. Man måste se det långsiktigt inte bara en mandatperiod framåt. Partier skulle tveka ännu mer ifall dom såg hur omöjliga SD var. Vem skulle själv vilja t.ex starta ett företag med en kompromisslös skrikande barnunge?

Jag anser att dom spelade smart här, sen får framtiden avgöra ifall det var bra. Hur utrikesministern nu pratar om erdogan och avtalet dom emellan får mig personligen att tvivla lite, men vi får se hur dom spelar.

Men jag förstår Luai, araber brukar inte vara så bra på kompromisser och är generellt trotsiga samt lättkränkta. Bög eller ej liksom.
Citera
2022-10-19, 05:50
Medlem
HLundborgs avatar
Förhoppningsvis kan de iaf skicka ut bögen Luai för bristande vandel.
Citera
2022-10-19, 07:39
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg

Bögar är våra idealinvandrare, och de är på riktigt förföljda.

1. De ställer aldrig till med bråk, kriminalitet, eller har blattefasoner och Özz Nujjen aggressioner och hat mot svennar.
2. De utbildar sig, arbetar och sköter sig.
3. De fortplantar sig inte generellt.
4. Sverige går garanterat + på varenda bög. Extremt låga kostnader och bara intäkter.
5. De har ingen anhöriginvandring, eftersom de redan är förkastade av sin släkt. Noll klankriminalitet.
6. De är inte religiösa galningar.

Så ser jag på saken efter att jag analyserat ämnet. Vet att de finns flera här på Flashback som är inne på samma spår att vi endast skall ta emot bögar om vi ska ha någon invandring alls. Vad säger du om tankesättet?
Citera
2022-10-19, 08:33
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterheterhan
Det handlar om att kompromissa inte vara en skrikande bebis eller trotsig tonåring som raserar allt ifall dom inte får som dom vill och börjar skära sig likt MP. Man måste se det långsiktigt inte bara en mandatperiod framåt. Partier skulle tveka ännu mer ifall dom såg hur omöjliga SD var. Vem skulle själv vilja t.ex starta ett företag med en kompromisslös skrikande barnunge?

Jag anser att dom spelade smart här, sen får framtiden avgöra ifall det var bra. Hur utrikesministern nu pratar om erdogan och avtalet dom emellan får mig personligen att tvivla lite, men vi får se hur dom spelar.

Men jag förstår Luai, araber brukar inte vara så bra på kompromisser och är generellt trotsiga samt lättkränkta. Bög eller ej liksom.
Skrikande bebisar har fått igenom väldigt mycket i detta landet. Jag skulle säga att just skrikande-bebis-taktiken är bästa sättet att få igenom något på i ett land som sverige där människor är konflikträdda.
Det är just skrikande bebisar som styrt invandringspolitiken för att inte tala om att kvinnor nu mer kan ha snopp mm mm
Citera
2022-10-19, 09:00
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas

1. De ställer aldrig till med bråk, kriminalitet, eller har blattefasoner och Özz Nujjen aggressioner och hat mot svennar.
4. Sverige går garanterat + på varenda bög. Extremt låga kostnader och bara intäkter.
5. De har ingen anhöriginvandring, eftersom de redan är förkastade av sin släkt. Noll klankriminalitet.

Så ser jag på saken efter att jag analyserat ämnet. Vet att de finns flera här på Flashback som är inne på samma spår att vi endast skall ta emot bögar om vi ska ha någon invandring alls. Vad säger du om tankesättet?
Tror att din analys stämmer, iaf när det gäller flyktingar som är homosexuella på riktigt, och inte bara böglajvar litet för att kunna lura till sig ett uppehållstillstånd! Finns ju en del sådana tyvärr, vilket dom som är gay på riktigt tyvärr kan komma att få klä skott för!!
Citera
2022-10-19, 09:24
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:

Förkastligt, vi har nog med dekadenta avarter som det är, en idealinvandare är den som inte kommer hit utan väljer ett grannland och om hon ändå kommer hit så håller hon sig segregerad långt borta från svenskar och tar sig inte rätten att lägga sig i svensk politik och hur vi styr vårt land. Och hon skickas hem igen när möjlighet ges.
Bögeri bör absolut ses som bristande vandel.
Nej. Ut.
Senast redigerad av HLundborg 2022-10-19 kl. 09:28.
Citera
2022-10-19, 10:49
Medlem
Citat:

Indeed. Killen som förespråkar sekulär diktatur för att han ska kunna fortsätta ha bögsex är inget jag vill ha i Sverige. Ut.
Citera
2022-10-19, 20:26
Medlem
trancass avatar
Citat:
Förkastligt, vi har nog med dekadenta avarter som det är, en idealinvandare är den som inte kommer hit utan väljer ett grannland och om hon ändå kommer hit så håller hon sig segregerad långt borta från svenskar och tar sig inte rätten att lägga sig i svensk politik och hur vi styr vårt land. Och hon skickas hem igen när möjlighet ges.
Bögeri bör absolut ses som bristande vandel.
Nej. Ut.

Jag är emot invandring. Alltid varit, men försöker hitta ett alternativ så att alla blir nöjda om vi tvingas ha invandring. Jag kan acceptera invandring som inte kostar mig något. Jag vill helt enkelt inte betala eller bli störd av blattens utseende eller religion eller att de fortplantar sig. Många andra medborgare kräver invandring som om de vore narkomaner. Bögar är vår joker och kan bli de som har en fetish för invandrings nya knark.

Jag ser personligen inga problem med homosexualitet, bara jag slipper deltaga. Har aldrig blivit drabbad av något negativt av bögar någonsin. Att anse att kärlek är dekadens är inte min grej. Vad folk gör i sina sovrum är inte min ensak bara inte blatten förökar sig, som sagt.

Moralisk förslappning och dekadens handlar för mig om mkt mkt värre saker såsom tiktok, influencers, blatteri, woke, islam...
Senast redigerad av trancas 2022-10-19 kl. 20:38.
Citera
2022-10-19, 20:36
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Tror att din analys stämmer, iaf när det gäller flyktingar som är homosexuella på riktigt, och inte bara böglajvar litet för att kunna lura till sig ett uppehållstillstånd! Finns ju en del sådana tyvärr, vilket dom som är gay på riktigt tyvärr kan komma att få klä skott för!!

Jag har för mig att SD var emot att flyktingar skulle efter de fått avslag på PUT helt plötsligt konverterar och sedan blir homosexuella... SD har rätt i att någon inte helt plötsligt blir bög, utan det föds man till.

Jag har också ett annat förslag. Alla fashion models såsom Victoria Secrets models skall kunna få PUT utan knussel. Vi ska ALDRIG ta emot fula invandrare. OK, ett kanske halvgalet resonemang, men om man tittar på det ur min synvinkel, eftersom jag inte tror på människors lika värde alls, så finner man logiken. Vissa människor har helt enkelt mer värde, och det gäller att inte falla i fällan att skapa nya underklasser av missbildade och värdelösa. Vi har redan vårt eget vita slödder att ta ansvar för, och dessutom en hel mängd zigenare som vi försörjt i 500 år.
Citera
2022-10-19, 20:40
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Jag är emot invandring. Alltid varit, men försöker hitta ett alternativ så att alla blir nöjda om vi tvingas ha invandring. Jag kan acceptera invandring som inte kostar mig något. Jag vill helt enkelt inte betala eller bli störd av blattens utseende eller religion eller att de fortplantar sig. Många andra medborgare kräver invandring som om de vore narkomaner. Bögar är vår joker.

Jag ser personligen inga problem med homosexualitet, bara jag slipper deltaga. Har aldrig blivit drabbad av något negativt av bögar någonsin. Att anse att kärlek är dekadens är inte min grej. Vad folk gör i sina sovrum är inte min ensak bara inte blatten förökar sig, som sagt.

Moralisk förslappning och dekadens handlar för mig om mkt mkt värre saker såsom tiktok, influencers, blatteri, woke, islam...
Det handlar inte om kärlek och det handlar definitivt inte om vad de gör i sängkammaren, utan just det att de vägrar hålla sig där. Pride och hbtqjf-rörelsen kräver ständigt nya rättigheter och fördelar. Man sprider sitt gift i hela samhället och tvingar det på alla människor och instanser. Det är en kulturmarxistisk rörelse som har som mål att attackera och krossa kärnfamiljen och andra sunda normer och värderingar som vårt samhälle vilar på. Och det är slla sanna nationellas skyldighet att rida spärr mot detta och tvinga in dekadensen i garderoben igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in