ser inte problemet, ser mest att detta är bättre än innan. mindre risk för att du tappar korken och skräpar ner med den, vem vill ta upp en kork som du tappat på ciggfimpar och där folk går med skorna och sedan sätta på flaskan igen? du måste ju likt förbannat hålla i korken när du ska dricka så varför inte låta flaskan göra det åt dig
vill du kan du ju rycka bort den utan problem antagligen, lär ju inte sitta som berget
Aha, så det var med flit som inte ringen lossade härom dagen, trodde det var felproducerat så jag drog loss den utan att kolla hur pass bra det lirade att dricka med den sittande kvar.
Hur stort är problemet med att pet-korkar slängs i naturen? Korken är väldigt praktisk att behålla på flaskan att jag ställer mig skeptisk till att folk slänger den.
Det lär dom nog vara tvungna att ta bort men från dom större flaskorna kan dom nog ha kvar det om det inte blir ett problem att hälla upp med den nya korken.
Det lär dom nog vara tvungna att ta bort men från dom större flaskorna kan dom nog ha kvar det om det inte blir ett problem att hälla upp med den nya korken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!