• 1
  • 2
2022-10-29, 00:01
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verymeme
Hej alla,

jag har nu under en vecka klarat mig på ca 500-600 kalorier totalt som totalt om dagen. Dvs en middag runt 19-tiden. Fram till middagen är jag ute och går hela tiden. Ca 15k steg om dagen.

Idag frossade jag i mig godis och chips efter en balanserad middag och mår nu skit över det. Känns som allt har gått åt skogen och känns värdelöst. Jag ser inte överviktig ut men jag ”är” överviktig för min längd. Jag är 155 och väger just nu 65-70kg. Jag vill komma ner till 50-55kg som alltid har varit min vikt. Har gått upp många kilon pga tabletter/medicin och mår bara skit över att jag förstörde min diet som förövrigt passade mig.

Skippa vågen och skippa kaloriräkning. Ät normalt mycket vilket man endast behöver ögonmått för att göra. Ät sötsaker ibland i normal mängd och lägg till motion. En diet som håller och fungerar. Vikt går att påverka och man behöver inte må dåligt över att inte väger det man önskade. Undvik att äta så lite som du nämner för när du börjar äta normalt igen kommer du att lägga på dig.
2022-10-29, 00:21
Medlem
Zilvios avatar
Det här duger inte som diskussionsunderlag i det här forumet.

Tråden stängs!

Vill man diskutera viktningedgång kan man förslagsvis göra det i tråden: (FB) Den stora tråden om viktminskning, diet och deff

Vill man diskutera ätstörning så gör man det bäst i https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=196 där ett antal trådar på ämnet finns.

/MOD
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in