Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-11-01, 13:29
Medlem
Bielkes avatar
Ngon som lyssnar p Calle Schulmans nya podd "Extra"? Oklart format som pminner en del om de radioprogram jag sjlv spelade in p min kassettbandare som 10-ring. Har man fljt brderna Schulman ett tag s finns det en del som teranvnds. T.ex. tal till nationen med Pontus Grdinger -- hade de inte ngot liknande p 1000 apor, dr Grdinger fick ngon absurd text att lsa upp.

I alla fall kul att han frsker sig p ngot eget och kanske kan lgga ner kletet med Geniet. Calle borde dock sl sig ihop med ngon annan som har liknande humor, han r lite fr svag fr att bra det hr sjlv och det skulle bli bttre med ngon form av side kick eller bollplank.
Citera
2022-11-01, 13:45
Medlem
Jazzphers avatar
Ja, Grdingers "tal till nationen" dk ven upp i Schulman Show (nr den var p Aftonbladet med Markus Larsson bl.a.). Finns det nn ledig "medieman" som kan tugget som inte redan har en podd?
Citera
2022-11-01, 19:34
Medlem
OneTaps avatar
han borde teama upp med niclas wahlgren. tror dom hade haft spnnande dynamik =)
Citera
2022-11-07, 20:44
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Ja programmet skulle definitivt lyfta med en sidekick, grna en ny varje program.
Citera
2022-11-07, 22:33
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Ja programmet skulle definitivt lyfta med en sidekick, grna en ny varje program.
nej de ska va niclas wahlgren i varje avsnitt tycker ja. de blir som Alex o sigges podd. Calle o nickes podd. den skulle fan va bttre =)
Citera
2022-12-02, 12:46
Medlem
Bielkes avatar
Ville verkligen ge Calle en chans hr, fr jag har fljt honom lnge och har uppskattat det han producerat tidigare. Men det hller fr lg kvalitet och jag har inte ens orkat lyssna klart p senaste avsnitten. Calle r som roligast nr han r en elak liten skit, men hela det hr programmet r fr snllt och det blir bara trist.
Citera
2023-08-10, 20:41
Medlem
Intressant podcast som bara blivit bttre och hr nu till topp tv. Fin och behaglig rst, gillar att han pratar luugnt. Lyssnar alltid nr jag lgger mig fr att sova vid 01.30-tiden natten mot tisdag.Tack
Citera
2023-09-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

😂 vilken fantastisk id! The Leftovers!
Citera
2023-09-17, 09:21
Medlem
Fialisans avatar
Har han AIDS eller frskte han bara vara rolig hromveckan?
Citera
2024-02-17, 10:55
Medlem
r han pverkad av ngot under flera av avsnitten? Han verkar ju ofta snda frn bilen men den kan ju iofs redan st parkerad dr den ska vara sedan tidigare s han inte behver tnka p det. Iofs s kan han vl kra pverkad ocks om han vill Gillar honom mkt trots jag inte gillar allt han gr men tycker han ltit som en riktig A-lagare och liksom snubblar fram orden och r ibland sdr sliskig och sluddrig som man ser vid 3-tiden p krogen. Sista avsnittet lyssnade jag inte ens klart p. Men han har gjort flera vldigt bra ocks mste jag bara sga nu nr jag gnller p honom.
Citera
2024-08-23, 11:26
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Har han AIDS eller frskte han bara vara rolig hromveckan?

Fel p hjrtklaff vntar operation
Citera
2024-09-27, 07:20
Medlem
Lagt ned sin tredje podd (eller vad det r i ordningen)?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in