• 1
  • 2
2022-11-03, 00:49
Medlem
ManBear-Pigs avatar
Hela 2023 ska jag sova ute i naturen varje gång det är full måne, men undrar om det finns någon där ute som vill joina mig på utmaningen? Se vilka som klarar utmaningen och inte ger upp för dåligt väder eller någon fjantig sjukdom, Jag lovar att jag kommer ladda upp en bild på en öl och fullmånen varje fullmåne! 2023!
Citera
2022-11-03, 04:02
Medlem
Tankiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManBear-Pig
Hela 2023 ska jag sova ute i naturen varje gång det är full måne, men undrar om det finns någon där ute som vill joina mig på utmaningen? Se vilka som klarar utmaningen och inte ger upp för dåligt väder eller någon fjantig sjukdom, Jag lovar att jag kommer ladda upp en bild på en öl och fullmånen varje fullmåne! 2023!
Kommer själv inte delta men jag ska följa tråden och personligen flå dig om du inte fullföljer!
Citera
2022-11-03, 22:14
Medlem
Baalzamons avatar
Kul utmaning men svårt att klara när man jobbar på veckorna. Första lördagen varje månad eller något sånt hade varit enklare
Citera
2022-11-04, 01:46
Medlem
ManBear-Pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankis
Kommer själv inte delta men jag ska följa tråden och personligen flå dig om du inte fullföljer!

Klart man fullföljer! så bara att stoppa tillbaka kniven! 7 Januari blir första tillfället sen blir det -->

5 Februari, 7 Mars, 6 April, 5 Maj, 4 Juni, 3 Juli, 1 Augusti, 31 Augusti, 29 September, 28 Oktober, 27 November, 27 December

Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Kul utmaning men svårt att klara när man jobbar på veckorna. Första lördagen varje månad eller något sånt hade varit enklare

Livet är tyvärr inte alltid lätt men gillar tanken på att se månen där uppe växa, och vet att dagen närmar sig, vilket skit väder det än är, ska man sova ute den natten
Citera
2022-11-17, 17:16
Medlem
Citat:
Jag har bott och sovit i skogen varenda natt sedan den 19 April i våras.
Anledningarna är att det är omöjligt att få hyra en lägenhet som A-lös såvida man inte är ny-anländ pensions-räddare. Men även att mitt stora intresse alltid varit naturen, djur och Survivalism.

Mvh
Citera
2022-11-17, 17:18
Medlem
BrotherXIIs avatar
Vilken rolig utmaning.
Citera
2023-01-04, 13:12
Medlem
ManBear-Pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Vilken rolig utmaning.

Tycker det med och på lördag börjar den, hoppas det finns någon annan där ute, så det inte blir en solo utmaning
Senast redigerad av ManBear-Pig 2023-01-04 kl. 13:34.
Citera
2023-01-04, 14:52
Medlem
zombie-nations avatar
Låter mysigt. Fast jag skulle inte idas förrän april. Hunden skulle heller inte klara det, hon pälsas på bara för en promenad.
Citera
2023-01-05, 16:26
Medlem
ManBear-Pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Låter mysigt. Fast jag skulle inte idas förrän april. Hunden skulle heller inte klara det, hon pälsas på bara för en promenad.

Du får hoppa på tåget i April men när du väl har hoppat på, kör tåget
Citera
2023-01-08, 00:58
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Du får hoppa på tåget i April men när du väl har hoppat på, kör tåget
Hur gick första natten?
Citera
2023-01-09, 00:43
Medlem
ManBear-Pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Hur gick första natten?

Det var kallt och blött! fick med mig två vänner, men är tveksam om dom följer med nästa måne
Vi gick ut när det var mörkt, i ny skog, jag råkade föra våran färd över en mossa, så vi alla var genomblöta ifrån knäna och neråt, så vi fick starta en tidig eld så vi kunde torka oss tyvärr fick vi inte skåda månen pga alla moln, men all öl höjde upp vårt humör

https://imgur.com/a/h9CQp9n
Citera
2023-01-09, 00:53
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Det var kallt och blött! fick med mig två vänner, men är tveksam om dom följer med nästa måne
Vi gick ut när det var mörkt, i ny skog, jag råkade föra våran färd över en mossa, så vi alla var genomblöta ifrån knäna och neråt, så vi fick starta en tidig eld så vi kunde torka oss tyvärr fick vi inte skåda månen pga alla moln, men all öl höjde upp vårt humör

https://imgur.com/a/h9CQp9n

Skulle gärna haka på, var ungefär i landet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in