• 1
  • 2
2022-11-08, 20:57
Medlem
SkattefriZons avatar
Knappt någon förändring i att sänka biståndet. Knappt någon sänkt bensin skatt. Plastpåseskatten blir kvar och det rullar på så här hela tiden.
Det blir tyvärr knappt någon förändring, ni blir lurade. Finns många anledningar till att kalla dom Lätthögern eller Höger kommunisterna.

Kommer ni höja era röster eller vara tysta?
Är ni nöjda även fast dom uppenbart lurar er?
Identitetshögern kanske inte bryr sig. Jag tror inte ni gör det men roligt att höra eran åsikt.

Vad tycker ni som har röstat på det styrande blocket?
Citera
2022-11-08, 21:03
Medlem
Jättebra om Bolund fått fortsatt styra. Då hade alla dessa skattar varit oförändrade?
Citera
2022-11-08, 21:05
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Jättebra om Bolund fått fortsatt styra. Då hade alla dessa skattar varit oförändrade?

Nej men uppenbarligen nästan ingen skillnad.
Eller hur?
Ni är också en del av extremvänstern tyvärr.
Citera
2022-11-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Nej men uppenbarligen nästan ingen skillnad.
Eller hur?
Ni är också en del av extremvänstern tyvärr.

Ibland är status quo bättre än SAP/Mp-politik. Tänk vilken elproduktion vi haft om inte Bolund och hans anhängare fått styra de senaste 8 åren. Till och med Greta Thunberg har fattat att SAP/Mp är en katastrof.
Citera
2022-11-08, 21:21
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Knappt någon förändring i att sänka biståndet. Knappt någon sänkt bensin skatt. Plastpåseskatten blir kvar och det rullar på så här hela tiden.
Det blir tyvärr knappt någon förändring, ni blir lurade. Finns många anledningar till att kalla dom Lätthögern eller Höger kommunisterna.

Identitetshögern kanske inte bryr sig. Jag tror inte ni gör det men roligt att höra eran åsikt.

Jag röstade mot vad jag definitivt inte ville ha, inget kan vara värre än identitetsvänstern.
Citera
2022-11-08, 21:35
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Jag röstade mot vad jag definitivt inte ville ha, inget kan vara värre än identitetsvänstern.

Du röstade för att nästan inget skulle förändras. Eftersom du/ni är en del av identitetsvänstern. Ni förstår det bara inte själva. Du/ni i lätthögern är vänsterextrema.
Citera
2022-11-08, 21:37
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Du röstade för att nästan inget skulle förändras. Eftersom du/ni är en del av identitetsvänstern. Ni förstår det bara inte själva. Du/ni i lätthögern är vänsterextrema.

OK AfS edgelord, hela spektrat är extremvänster, var hittar vi den ende som är höger på riktigt så vi kan installera denne upplysta despot för att få någon som helst högerpolitik?
Citera
2022-11-08, 21:43
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
OK AfS edgelord, hela spektrat är extremvänster, var hittar vi den ende som är höger på riktigt så vi kan installera denne upplysta despot för att få någon som helst högerpolitik?

Finns självklart fler partier som är höger AfS, KLP, MED.
Dom är åtminstone för en förändring. Det du/ni har fixat till oss nu är självklart ingen förändring.
Senast redigerad av SkattefriZon 2022-11-08 kl. 21:50.
Citera
2022-11-08, 21:44
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:

Bara faktumet att Bolund skitit på sig räcker för mig. Då vet man att högern gjort någonting rätt.
Citera
2022-11-08, 21:45
Medlem
So far underbara nyheter och dom har knappt börjat:

6. Sänkt dieselskatt, 750 miljoner till vägunderhåll, fler laddstolpar, 1.3 miljarder till bredbandsutbygge:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...l-vagunderhall

5. Försvarsanslagen höjs med fem miljarder

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=985082

4. Polisens nya tag mot gängen – nytt nationellt center

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=981972

3. Strömmer: Miljardsatsning på rättsväsendet:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=981939

2. Vänsterhjon på Migrationsvärket gråter och säger att dom ska säga upp sig pga Tidöavtalet:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ill-bara-grata

1. Tobias Billström: Regeringen överger benämningen feministisk utrikespolitik

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/n...uas-i-aktuellt
Citera
2022-11-08, 21:45
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
de har tagit massa bra beslut.
Allt kan ju inte genomföras första månaden.
Alla löften från de enskilda partierna kan ju inte infrias utan vissa kommer ju inte att genomföras helt enkelt.
Inget konstigt med det då varje parti har varit tvingat till eftergifter,
Det försöker vänstern nu göra en grej av, men det går vi inte på.
Det Bästa som hänt är ju att vänstersidan inte får bestämma.
Då hade ju katastrofen fortsatt
Citera
2022-11-08, 21:46
Medlem
Är inte helt nöjd med budgeten. Samtidigt är jag extremt nöjd med att det inte blev en vänsterbudget och fortsatta galenskaper från tokstollarna på vänstersidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in