Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-11, 13:43
  #1
Medlem
Om man har digital versionen, går de att tex. logga in på en kompis konto från min konsol och installera hans spel på min?
Citera
2022-11-11, 15:50
  #2
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironman10
Om man har digital versionen, går de att tex. logga in på en kompis konto från min konsol och installera hans spel på min?

Ja, det går men spelen kommer vara låsta så länge du inte är inloggad på polarens konto. Så spelen kommer ligga på din SSD men låsta så länge du är inloggad på ditt konto.
Citera
2022-11-11, 17:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Ja, det går men spelen kommer vara låsta så länge du inte är inloggad på polarens konto. Så spelen kommer ligga på din SSD men låsta så länge du är inloggad på ditt konto.


Jaha tänkte ifall man kunde spela hemma han på sitt o jag på mitt 2 st tv i samma hus
Citera
2022-11-11, 18:19
  #4
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironman10
Jaha tänkte ifall man kunde spela hemma han på sitt o jag på mitt 2 st tv i samma hus

Då måste du tyvärr också köpa spelet.

Får jag fråga varför man i Sverige väljer den digitala när fysiska spel är 2-300 kr billigare? Och dessutom återförsäljningsbara.
Citera
2022-11-11, 18:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Då måste du tyvärr också köpa spelet.

Får jag fråga varför man i Sverige väljer den digitala när fysiska spel är 2-300 kr billigare? Och dessutom återförsäljningsbara.

Jag tänkte inte så långt då för 1 år sen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback