Citat:
Ursprungligen postat av
Malanga
Hej.
Viste ni att Polisen och SÄPO har ett övervakning program av personer som dem vill låsa in på psykiatriska avdelningar. Alla vänner och grannar till personen i frågan utbildats med olika psykologiska tekniker för att få människan känna sig paranoid och må dåligt så att Polisen har en anledning att tvångs medicinera personen med starka antipsykotiska läkemedel.
Jag kan mycket om det här så om det är någon vill veta mer så ska jag försöka svara på frågor.
Visste inte just detta, men blir absolut inte förvånad.
Det jag gissar på främst är att det är personer kritiska mot staten och myndigheterna som utsätts för denna ”häxjakt”. Ett mycket effektivt sätt att få omhänderta personer som vill påvisa det maktmissbruk och vanstyre som pågår är just det att ”ta hjälp av nära och kära” för att sedan med myndighets maktmedel omhänderta och neutralisera vederbörande, och set med de annhörigas ”goda minne” dvs klagomål blir meningslösa!
Jävligt otäckt, men senaste tidens händelser visar med all önskvärd tydlighet att detta är fallet!
Så länge inte alla och envar drabbas är det ju ”inte mitt problem” , men vänta bara till det är JUST DU som drabbas och försöker göra DIN RÖST hörd.....
Vi har vad vi förtjänar i denna failed-state då vi alla kollektivt låtit detta gå så här långt utan att bry oss mer om varandra, utan bara tänkt på ”mej och mitt”!
”Sköt dej själv och skit i andra” är ett jävla bra verktyg för att hamna i just denna situationvi alla befinner oss i vare sej vi vill det eller ej!