• 1
  • 2
2022-12-09, 08:55
Medlem
Hej.

Viste ni att Polisen och SÄPO har ett övervakning program av personer som dem vill låsa in på psykiatriska avdelningar. Alla vänner och grannar till personen i frågan utbildats med olika psykologiska tekniker för att få människan känna sig paranoid och må dåligt så att Polisen har en anledning att tvångs medicinera personen med starka antipsykotiska läkemedel.

Jag kan mycket om det här så om det är någon vill veta mer så ska jag försöka svara på frågor.
Citera
2022-12-09, 09:01
Medlem
Blessed90s avatar
Hej

Vilka personer skulle vara av intresse för dessa myndigheter isåfall?
Menar du att de sätter in resurser under täckmantel eller utbildar dom Svenne till att vara en agitator?
Citera
2022-12-09, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malanga
Alla vänner och grannar till personen i frågan utbildats

Då skulle ju jättemånga personer vara inblandade varje gång. Hur i all världen skulle man kunna hemlighålla något sånt för allmänheten?
Citera
2022-12-09, 10:43
Medlem
fimbuls avatar
Citat:
Hej.

Viste ni att Polisen och SÄPO har ett övervakning program av personer som dem vill låsa in på psykiatriska avdelningar. Alla vänner och grannar till personen i frågan utbildats med olika psykologiska tekniker för att få människan känna sig paranoid och må dåligt så att Polisen har en anledning att tvångs medicinera personen med starka antipsykotiska läkemedel.

Jag kan mycket om det här så om det är någon vill veta mer så ska jag försöka svara på frågor.

Vill någon låsa in dig och ge dig antipsykotika så finns det förmodligen en bra anledning.
Jag tycker mig kunna skönja den anledningen i ditt inlägg.
Citera
2022-12-09, 11:26
Medlem
Kione211s avatar
Polisen kör en till psyk akuten och de medicinerar folk om det behövs. Polisen ger inte skälva medicin.
Jag har blivit hämtad 2 gånger av polisen. Den ena gången var jag helt enkelt full och grannen reagerar på mitt beteende. Fick ingen medicin utan bara sova av mig ruset.
Den andra gången blev jag hämtade på jobbet. Då jobbade jag ensam framför platskontoret på bygget och var iakttagen hela tiden. Mådde skit.
Jag är Schizofren och så sent som 40 började jag ta medicin mot det.

Är väl Robinson andan i samhället som trycker ned folk med begränsad psyke.
Citera
2022-12-09, 13:24
Medlem
Citat:
Hej.

Visste inte just detta, men blir absolut inte förvånad.

Det jag gissar på främst är att det är personer kritiska mot staten och myndigheterna som utsätts för denna ”häxjakt”. Ett mycket effektivt sätt att få omhänderta personer som vill påvisa det maktmissbruk och vanstyre som pågår är just det att ”ta hjälp av nära och kära” för att sedan med myndighets maktmedel omhänderta och neutralisera vederbörande, och set med de annhörigas ”goda minne” dvs klagomål blir meningslösa!
Jävligt otäckt, men senaste tidens händelser visar med all önskvärd tydlighet att detta är fallet!

Så länge inte alla och envar drabbas är det ju ”inte mitt problem” , men vänta bara till det är JUST DU som drabbas och försöker göra DIN RÖST hörd.....

Vi har vad vi förtjänar i denna failed-state då vi alla kollektivt låtit detta gå så här långt utan att bry oss mer om varandra, utan bara tänkt på ”mej och mitt”!

”Sköt dej själv och skit i andra” är ett jävla bra verktyg för att hamna i just denna situationvi alla befinner oss i vare sej vi vill det eller ej!
Citera
2022-12-09, 13:29
Medlem
LiquidSwordss avatar
Har själv suttit på psyk och jag ställer mig väldigt skeptisk mot din teori.-
Citera
2022-12-09, 15:04
Medlem
Polisen för väl register över alla som varit intagna på psyk. Får dina antagonister in dig i deras register så är du fockad för livet. Då behövs inte längre några andra svepskäl någonsin.
Citera
2022-12-09, 15:46
Medlem
Kione211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Polisen för väl register över alla som varit intagna på psyk. Får dina antagonister in dig i deras register så är du fockad för livet. Då behövs inte längre några andra svepskäl någonsin.
Det görs en ny prövning varje gång man kommer till psyk akuten. En erfaren polis hoppar nog ofta över att köra folk dit för de tycker det är lönlöst. Oftast kommer man därifrån inom en dag.
Citera
2022-12-10, 17:02
Medlem
FettoBobs avatar
Citat:
Hej.

Hur vet du att detta stämmer? Och varför skulle dom vilja göra något sådant? Jag har själv upplevt liknande upplevelser så jag är nyfiken på vad du har att säga.
Citera
2022-12-10, 18:44
Bannlyst
Kanske finns viss teknik.
Särskilt svårt att list ut hur det går till är det inte.
Senast redigerad av Kultursprache 2022-12-10 kl. 18:52.
Citera
2022-12-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Visste inte just detta, men blir absolut inte förvånad.

Det jag gissar på främst är att det är personer kritiska mot staten och myndigheterna som utsätts för denna ”häxjakt”. Ett mycket effektivt sätt att få omhänderta personer som vill påvisa det maktmissbruk och vanstyre som pågår är just det att ”ta hjälp av nära och kära” för att sedan med myndighets maktmedel omhänderta och neutralisera vederbörande, och set med de annhörigas ”goda minne” dvs klagomål blir meningslösa!
Jävligt otäckt, men senaste tidens händelser visar med all önskvärd tydlighet att detta är fallet!

Så länge inte alla och envar drabbas är det ju ”inte mitt problem” , men vänta bara till det är JUST DU som drabbas och försöker göra DIN RÖST hörd.....

Vi har vad vi förtjänar i denna failed-state då vi alla kollektivt låtit detta gå så här långt utan att bry oss mer om varandra, utan bara tänkt på ”mej och mitt”!

”Sköt dej själv och skit i andra” är ett jävla bra verktyg för att hamna i just denna situationvi alla befinner oss i vare sej vi vill det eller ej!

Det är så det är, du har helt rätt. Plus de flesta människor i samhället är Polis ”rövslickare”. Detta har pågått länge i USA men nu har den kommit till Sverige också. Sverige inte längre respekterar dem mänskliga rättigheter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in