Citat:
Ursprungligen postat av
Torsus
Och jag är långt ifrån någon SD
Jag också numera faktiskt. Första gången på väldigt många val som SD intefick min röst detta året.
Patetiskt skitparti har de blivit med en kastrerad liten tjockisrumpa som ledare (Åkesson) som gör allt för springa NATO, EU och husse Uffe´s ärenden.
OnT
Kan faktiskt inte förstå hur svårt det är för regeringen att ens starta upp något projekt. Ni Sd fans snälla sluta gnäll om de behöver mer tid. De har haft gått om tid på sig att isjösätta någon räddningsplan lite akut innan jul. Men Uffe tyckte det var viktigare åka ner till turkarna så vi kunde få leka NATO.
Jag tror inte heller att denna regeringen kommer sittakvar så många månader till. De gör liksom bort sig lite inom alla områden nu för att det skall vara acceptabelt.
Att det skall ta 4 mandat perioder för dvärgen Uffe att fixa kriminaliteten och gängen - det håller liksom inte.
Sätt igång och börja jobba!! In på det därförbannade slottet nu igen i helgen och ni kommer inte ut förrän ni har något konkret att komma med förbanande blå/bruna fjantar!
Samt skyll inte mer på Putin. Han är säkert skyldig till mycket men inte till er lathet gällande svensk energipolitik.