Citat:
Ursprungligen postat av
Raskaoverisen
Dem tror säkert att det är en person som busringer
Men det är ju på fullaste allvar
Ja vilket skratt hos mig du lockade fram
å andra sida när det nu är med allra största allvar han försöker sälja in just sitt exemplar av en GEET så är det ju istället också tragiskt.
Ja, det eller är han trots allt en otrolig trollare (hej mina vänner...hm...!) med den här GEETen. Hans filmer är rena joxet med folk. Emil som kom in och spelar oss alla ett spratt. Ja vräkningen och allt med den är verklig men GEETen är tyskens hämnd på alla som skrockat så belåtet åt hans ekonomiskt olyckliga situation. HA HA HA kolla så dum han är med den där GEETen ha ha ha.
Vi ser bara korta sekvenser av hela tyskens tid som annars lever relativt hyfsat på folks allmosor och på sätt å vis, ändå trots allt, kan sitta å bida sin tid. Total frihet påstås ju kunna vara "inget mer att förlora"!
Googlade lite på GEETen och fann att det ju finns en uppsjö "uppfinnare" med olika slags GEETar och jag fann även två med gräsklippare precis som tysken nu hade på sin senaste GEET-ritning istället elverket. Fan borde inte Emil, Bert och Rebecca ha sett alla dessa GEETar på nätet och precis som vi förstått att de inte går att sälja?
Välkomnar oss nu alla till krogen hon jobbar på för att de skall få sig ett extra gott skratt om det dyker upp någon för å vederlägga deras konstiga GEET-projekt