2023-03-31, 12:20
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Ny video: https://youtu.be/Flvyqk800Kc

Är det bara jag som tycker att han är svamligare än någonsin? Jag undrar om han får i sig tillräckligt med mat? Det är sorgligt att se
Han är ju bara helt enkelt hög.
Citera
2023-03-31, 12:50
Medlem
rotesaus avatar
Citat:

Är det bara jag som tycker att han är svamligare än någonsin? Jag undrar om han får i sig tillräckligt med mat? Det är sorgligt att se

Jag upplever inga som helst konstigheter med videon. Det råder ju inga tvivel om att han pratar, vilket han även gör i andra videos.
Det råder heller inga tvivel om att videon är av ett blandat innehåll och ungefär lika lång som andra videos på samma kanal.

Vad mer krävs, eller saknas eller är avvikande menar du?
Citera
2023-03-31, 12:51
Medlem
Marmoths avatar
Citat:

Så känner jag vid varje nytt släpp, d v s NU snurrar det mer än någonsin.

Nu har han fått en till person att disktura emot i denne Petter som har kommenterat på Youtube. Han blir så otroligt personfixerad när han snöar in på någon och liksom kopplar in dessa i en massa märkliga resonemang.

Han hoppas och tror att "Fjorthoff" samt fler GEET-ägare (Vilka? ) ska komma och göra samlad aktion på påskafton och garanterar en fin tillställning och i sådana tankar så tycker jag lite synd om denna ensamme man.

Peter, Hendrix såklart!!!

Han förstår inte att utebliven publiken och avsaknaden av fans beror på totalt ointresse utan för att "dom naturligtvis försöker med allt makt å förhindra saken".

Jag hör inte vad han säger att vi ska titta på, "Kanuberg"?

Slutscenen där, är det ändå så att han driver med oss?
Citera
2023-03-31, 12:52
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
Nu spekulerar jag bara fritt men kan det inte vara så enkelt att Lisas mamma har något med köpet av huset att göra och där av även tal om att huset ska senare tillfalla Josef?

Det är fullständigt och på alla vis omöjligt då Tyskens överlåtelse av fastigheten ägde rum efter det att KFM utmätt den.

Det enda rimliga är att fastighetens nya ägare hyr ut den till Tysken för tillfället. Svart såklart.
Citera
2023-03-31, 12:59
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
Det är ett konstprojekt. Det står under deras info på youtube.

Citat:
Det skrev de dit efter att det började snackas om konstprojekt här på Flashback eller i Youtube-kommentarer.

Det är alldeles för långdraget för att vara ett konstprojekt.

Nu såg jag att HeyWired härifrån nämns i en kommentar på Youtube!

Det är bara TRS som är ett konstprojekt.
(Tårta,Rammstein,Samhälle)

Det var ett upplägg i några få videos där man packade upp lådor med okänt innehåll och började skissa på en tårta med tårtbitar.
Efter bara ett fåtal videos, släppte man hela projektet utan förklaring. Syfte och bakgrund fullständigt okänt.
Men under tiden, lades beskrivningen in i YT-kanalen pga flera kommentarer tidigare undrat om hela Doghouse är ett konstprojekt.
Rent av lokaltidningen benämnde dom som ett konstprojekt i samband med att man fick sätta in extra väktare/övervakning på Socialkontoret i Norrtälje.
Doghouse snappade alltså upp det med konstprojekt enbart pga skriverier i lokalpress, samt kommentarer.

Doghouse är alltså INTE ett konstprojekt.
Det var endast en pytteliten del i några få videos som föll under beskrivningen konstprojekt.
Citera
2023-03-31, 13:03
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Tycker det har varit uppenbart redan från början att de hängt med i tråden. Ibland har ämnen adresserats som enbart nämns här och inte i kommentarerna på Youtube.

Det absurda i att dricka Erdinger rakt ur flaskan tex.
Fick till följd att BlygEmil utför följande:
https://www.youtube.com/watch?v=b4ktDbqail0

För övrigt en av mina absoluta favoritvideos i hela kollektionen hittills. Allt från rubriksättning till innehåll i videon är inget annat än högsta klass. Top notch content!
Citera
2023-03-31, 13:18
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth

Jag hör inte vad han säger att vi ska titta på, "Kanuberg"?

Carl Norberg, YouTubekanalen heter "De fria" där har du något att kolla på Långa klipp är det också.
Citera
2023-03-31, 13:37
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Carl Norberg, YouTubekanalen heter "De fria" där har du något att kolla på Långa klipp är det också.
Ah, just ja. Nu kommer jag ihåg namnet också men det har åkt ihop med tiden.

Tack!

Ingen som har vägarna förbi i morgon?
Citera
2023-03-31, 14:55
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det är bara TRS som är ett konstprojekt.
(Tårta,Rammstein,Samhälle)

Det var ett upplägg i några få videos där man packade upp lådor med okänt innehåll och började skissa på en tårta med tårtbitar.
Efter bara ett fåtal videos, släppte man hela projektet utan förklaring. Syfte och bakgrund fullständigt okänt.
Men under tiden, lades beskrivningen in i YT-kanalen pga flera kommentarer tidigare undrat om hela Doghouse är ett konstprojekt.
Rent av lokaltidningen benämnde dom som ett konstprojekt i samband med att man fick sätta in extra väktare/övervakning på Socialkontoret i Norrtälje.
Doghouse snappade alltså upp det med konstprojekt enbart pga skriverier i lokalpress, samt kommentarer.

Doghouse är alltså INTE ett konstprojekt.
Det var endast en pytteliten del i några få videos som föll under beskrivningen konstprojekt.
Det där hade jag missat. Vet du när dom skrev om det i tidningen. Finns det att läsa på nätet på NTs hemsida?
Citera
2023-03-31, 15:18
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Det där hade jag missat. Vet du när dom skrev om det i tidningen. Finns det att läsa på nätet på NTs hemsida?

Här är artikeln: https://www.norrteljetidning.se/2022...-kommundelarna
Citera
2023-03-31, 18:27
Spekulationerna om att mörten skickat kuvert med socker till 18 länsstyrelser.. Han har inte råd med havregryn, än mindre porto så det spåret självdog.
Konstprojekt? Det är något välpriviligerade flashbackare föreställer sig att det är. Oförmögna att begripa hur utsatta psyksjuka som vägrar frivillig vård är.
Han ska omhändertas men lagrummet står i vägen. Hoppas han säger "okej' till vård nästa gång han blir tillfrågad.
Citera
2023-03-31, 18:51
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Spekulationerna om att mörten skickat kuvert med socker till 18 länsstyrelser.. Han har inte råd med havregryn, än mindre porto så det spåret självdog.
Konstprojekt? Det är något välpriviligerade flashbackare föreställer sig att det är. Oförmögna att begripa hur utsatta psyksjuka som vägrar frivillig vård är.
Han ska omhändertas men lagrummet står i vägen. Hoppas han säger "okej' till vård nästa gång han blir tillfrågad.

Kan han ens omhändertas om det stämmer, som han påstår, att han är tysk medborgare (och inte svensk)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in