2023-04-01, 15:00
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Det där hade jag missat. Vet du när dom skrev om det i tidningen. Finns det att läsa på nätet på NTs hemsida?

https://alltomnorrtalje.se/just-nu-f...oro-i-omradet/

Men ta nu för guds skull inte uppgift om att hela klabbet är ett konstprojekt som sant.
Citera
2023-04-01, 15:05
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
https://alltomnorrtalje.se/just-nu-f...oro-i-omradet/

Men ta nu för guds skull inte uppgift om att hela klabbet är ett konstprojekt som sant.
Nej, jag har hela tiden taget det för ett konstigt projekt.
Citera
2023-04-01, 15:16
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Tydligen ska ha få skjuts av Rebecca in till krogen som jag fattar det så det kanske blir av denna gång ändå

https://www.youtube.com/watch?v=ZWJau8tzsdA

Ett tiosekundersklipp från Aborremössan. "Rebecca hämtar mig vilken sekund som helst" Informativt värre
Citera
2023-04-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja, det hade ju varit intressant om någon utomstående fanns på plats med frågor men chansen är nog rätt så liten.

Jag ser framför mig att de stackare som är på plats inte hade som mål att lyssna på när en rättshaverist till tysk prata om en maskin som enbart går på vatten. Kebaben och pizzan smakar nog inte bättre med en sådan kuliss. Applåderna lär inte komma när de gör entré utan snarare när de går av scenen. Undra hur Rebecca sålde in spektaklet till sin arbetsgivare... "jag har en bekant som vill komma hit och hålla en genomgång av en motor som enbart går på vatten. Det är förresten ingen idé att ni lyssnar för enligt honom kommer ni inte att förstå ändå".
Citera
2023-04-01, 16:09
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Jag ser framför mig att de stackare som är på plats inte hade som mål att lyssna på när en rättshaverist till tysk prata om en maskin som enbart går på vatten. Kebaben och pizzan smakar nog inte bättre med en sådan kuliss. Applåderna lär inte komma när de gör entré utan snarare när de går av scenen. Undra hur Rebecca sålde in spektaklet till sin arbetsgivare... "jag har en bekant som vill komma hit och hålla en genomgång av en motor som enbart går på vatten. Det är förresten ingen idé att ni lyssnar för enligt honom kommer ni inte att förstå ändå".
Om hon har sålt in det för i något clip så sa han att de hade bokat ett bord och inget mer, eller tror du att det liksom är en ”grej” så, d v s kommer han att ställa sig upp och prata till alla?

Det vore intressant och är nog inte omöjligt men stackars Peter om så.

Min tanke var lite att han nog inte räknar med fullsatt ”publik” men dock ett gäng som vill veta mer inför vilka han gärna håller låda.

Tror vi att någon överhuvudtaget kommer och är det för nyfikenhet på GEETen eller intresse för lyteskomik?

Ingen här inne på plats?
Citera
2023-04-01, 16:10
Medlem
Pottesnarkuss avatar
För dom som tvivlar så ser det ut som det blir möte idag för jag såg både Peter och Emil i närheten av blå krogen nyss. Med aborremössan på huvudet.
Senast redigerad av Pottesnarkus 2023-04-01 kl. 16:18.
Citera
2023-04-01, 16:10
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Ett tiosekundersklipp från Aborremössan. "Rebecca hämtar mig vilken sekund som helst" Informativt värre

Ja men nu borde han ju vara på Blå Krogen om det ligger någon sanning i det här mötet. Över en timme sedan han skulle bli hämtad nu.
Men i förra veckan gjorde han ju en liknande update video nån timme innan att allt skulle bli av men hände inte ett skit.
Citera
2023-04-01, 16:12
Medlem
Creaturs avatar
Hur stor är den där restaurangen?
Kan Bert hålla föredrag i ett hörn utan att det stör vanliga pizzaätare i andra hörnet?
Citera
2023-04-01, 16:16
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creatur
Hur stor är den där restaurangen?
Kan Bert hålla föredrag i ett hörn utan att det stör vanliga pizzaätare i andra hörnet?
Inte så värst stor. Blir nog svårt utan hela resturangen hör honom. Måste nästan fått något tillstånd av ägaren att ha mötet där tycker man.
Senast redigerad av Pottesnarkus 2023-04-01 kl. 16:18.
Citera
2023-04-01, 16:29
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
För dom som tvivlar så ser det ut som det blir möte idag för jag såg både Peter och Emil i närheten av blå krogen nyss. Med aborremössan på huvudet.
Ja men då så, då är du vår person på plats då. 😀👍🏻
Citera
2023-04-01, 16:34
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja men då så, då är du vår person på plats då. 😀👍🏻
Tyvärr så kan jag inte närvara på mötet.

Men man kan ju hoppas på att dom spelar in en "talkshow" därifrån
Senast redigerad av Pottesnarkus 2023-04-01 kl. 17:01.
Citera
2023-04-01, 17:05
Medlem
peterpanps avatar
Citat:

In och beställ en pizza till både dig och tysken. Häng på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in