Citat:
Ursprungligen postat av
HeyWired
Boka bord - fantastisk strategi. Jag fick för mig att den grandiosa Peter den store tog tillfället i akt att undervisa massorna med en storartad tillställning. Att det bara skulle handla om en simpel bordsbokning där vem som helst kan komma och gå gör mig lite besviken. Men å andra sidan, när har tysken lyckats planera och genomföra något ordentligt? Allt sker tillsynes ad hoc. Ska bli väldigt intressant att se filmen sen. Vågar inte spekulera kring publik men jag gissar att det var tämligen tomt.
Det är väl lite samma grej som när han ringer återförsäljare för BMW och verkligen tror sig ha nått fram på allvar.
Jag funderade där, d v s lokal pizzeria inte allt för sent kan ju vara allt från öldrickare som startar upp lördagskvällen till barnfamiljer på middag. Har de TV med, t ex, fotboll så nog fler ur första kategorin där.
Jag tror inte ens Peter i allt sitt sus räknar med att nå alla som är där för mat och öl utan tror nog att hans klipp och inbjudningar har givit resultat och att han drar sin egen publik.