Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-19, 20:30
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Jag skulle säga att det inte är för sent för någon av damerna att söka bättring. Dom kommer bara sjunka djupare ner i skiten än vad dom redan är om dom fortsätter. OM Rebecka läser så bör hon om möjlig inte beblanda sin egen ekonomi i fader och dotterns. Håll den utanför!

Ni har bättre liv att finna utanför denna bubbla!

För övrigt så hopppas jag att allt är ett konstorpojekt!...

hade du brytt dig om hon såg ut en påse skit på 120kg?
Citera
2022-12-19, 20:33
Medlem
Ingen ny video idag, har dom blivit utslängda nu?

Lider Lisa av narcissism?
Citera
2022-12-19, 20:35
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att det inte är för sent för någon av damerna att söka bättring. Dom kommer bara sjunka djupare ner i skiten än vad dom redan är om dom fortsätter. OM Rebecka läser så bör hon om möjlig inte beblanda sin egen ekonomi i fader och dotterns. Håll den utanför!

Ni har bättre liv att finna utanför denna bubbla!

För övrigt så hopppas jag att allt är ett konstorpojekt!...

Rebecca har redan skulder hos Kronofogden pga CSN-lån och obetald hyra och möjligen något mer, hon berättar om det i videon där dom läser upp brevet från Rebeccas farmor.
Citera
2022-12-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
hade du brytt dig om hon såg ut en påse skit på 120kg?

Haha, ja livet går väl att förbättra och vikten går ju att göra något åt. Men klart att gulliga tjejer får ofta lättare medlidande sorgligt nog... :P

Tycker att den andra tjejen liknar Greta Thunberg. :P Också lite gullig sådär när hon ser snäll ut men jag skulle nog hålla mig undan båda dessa tjejer med vetskapen från deras videos även om jag varit singel.
Citera
2022-12-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
Rebecca har redan skulder hos Kronofogden pga CSN-lån och obetald hyra och möjligen något mer, hon berättar om det i videon där dom läser upp brevet från Rebeccas farmor.

Se där ja. Går ju såklöart att lösa även om det tar ett eller ett par år om hon går in för det. Sorgligt att även utbildningen sket sig. Har kollat några videos och hon verkade ha känt Lisa länge. Någon som vet hur dom hamnade i det här träsket?
Citera
2022-12-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
Ingen ny video idag, har dom blivit utslängda nu?

Dom la precis ut en ny video. 😅
Citera
2022-12-19, 21:02
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Haha, ja livet går väl att förbättra och vikten går ju att göra något åt. Men klart att gulliga tjejer får ofta lättare medlidande sorgligt nog... :P

Tycker att den andra tjejen liknar Greta Thunberg. :P Också lite gullig sådär när hon ser snäll ut men jag skulle nog hålla mig undan båda dessa tjejer med vetskapen från deras videos även om jag varit singel.

ja, mitt medlidande har iaf kraftigt påverkats av rebeccas knullbarhet. men sen finns ju uttrycket don't stick your dick in crazy

den andra tjejen är mest obehaglig
Citera
2022-12-19, 21:06
Medlem
flugornass avatar
Ny video ute med dåligt ljud.
https://www.youtube.com/watch?v=274YsSmJCPQ
Citera
2022-12-19, 21:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse

Helt makalöst dåligt Ljudet försvinner och klipper så man förstår inte ett enda skit av vad de ville ha sagt. Nåt om yttrandefriheten, men mer kan man inte få ihop.
Citera
2022-12-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse

Vad tyckte du om den? 🫣
Citera
2022-12-19, 21:08
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ny video ute med dåligt ljud.
https://www.youtube.com/watch?v=274YsSmJCPQ

så nu innefattas även deras okunskap om teknik av den stora konspirationen
Citera
2022-12-19, 21:12
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Jag tycker han ser pigg o glad ut och han verkar ty sig till dom vuxna som utgör hans omgivning.
Det är vad jag ser.
Om jag tycker han far illa? Utan tvivel ja.

Men det här handlar inte riktigt om det, utan detta här handlar snarare kanske om mammans förmåga att ordna en stabil tillvaro och även framtid för barnet.
Att bo i ett hus utan vatten, utan avlopp, utan värme och endast uppvärmt i ett par rum som dessutom polisen hittar hampa-fimpar lite här o där i, inget riktigt kök och till synes inget vettigt skafferi.
Ett upplägg som går ut på att odla det man behöver.
Det är ju tom så att hennes haschtomte-pappa inte ens tyckte att detta var en bra idé.

Nu verkar dom ha bott där ihop sen i somras, men man måste ju föreställa sig att detta är skall vara hållbar lösning på sikt.
Så jag vänder lite på din fråga;
Tycker du att detta ser ut som en vettig miljö för en liten pojk att växa upp i?
Soc sa aldrig hampafimpar dom sa fimpar. För att få reda på om dom innehöll annat än tobak skickades dom till analys.
Senast redigerad av Starback 2022-12-19 kl. 21:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in