Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-23, 15:32
Medlem
Marmoths avatar
Fortsätter han stalka Åsa-Lena mer så hoppas jag att polisen plockar honom. Jag har inte en aning om hon har en aning om honom och var han är och vad han gör men han är inte helt mysig och behaglig i fixeringen vid henne.

https://www.youtube.com/watch?v=X8kPMgOlzx8

Nu verkar det som om tillgången till mat verkligen tryter men svårt att höra vad han säger. Var han i kontakt med ryska ambassaden idag?

Han hade gått Odengatan och satt mitt emot PWC-huset så jag hänger inte riktigt med.
Citera
2023-10-23, 15:41
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Ja juste ”kodapan ” och alla andra skääms på er ni ska veta bättre än trakassera Peter på ett nätforum.

Vi ska stötta Peter och hjälpa honom med giga bytes eller swisha korv på seven eleven
Vänta nu..Om du vill stötta Peter då skulle du helst ta kontakt med psykiatrin och hänvisa att du känner till en människa som är i stort behov av hjälp "medicinering" PGA en störning i verklighets uppfattningen
Citera
2023-10-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Fortsätter han stalka Åsa-Lena mer så hoppas jag att polisen plockar honom. Jag har inte en aning om hon har en aning om honom och var han är och vad han gör men han är inte helt mysig och behaglig i fixeringen vid henne.

Nu verkar det som om tillgången till mat verkligen tryter men svårt att höra vad han säger. Var han i kontakt med ryska ambassaden idag?

Han hade gått Odengatan och satt mitt emot PWC-huset så jag hänger inte riktigt med.

Verkar som att stalka inte är något främmande för Peter
Han ler hånfullt i kameran och pratar om kärlek och hur romantisk det skulle vara att träffa Åsa Lena. Även om han är lite ironisk vilket jag tvivlar på, så visar det bara att han e galen och bryr sig endast om sig själv.
Undrar vad Åsa Lena skulle säga om hon visste om de här…
Citera
2023-10-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vänta nu..Om du vill stötta Peter då skulle du helst ta kontakt med psykiatrin och hänvisa att du känner till en människa som är i stort behov av hjälp "medicinering" PGA en störning i verklighets uppfattningen

Ja men grejen är att det krävs mycket till innan de tvångsomhändertar någon. Det måste typ bara i samband med att han gör ett brott .. stalkar Åsa Lena kanske eller ställer till med en scen där på hennes arbetsplats
Citera
2023-10-23, 15:47
Medlem
peterpanps avatar
Förr videon är rätt intressant att se: https://youtu.be/Ao2mM-tOVzk

Känns som han numera allt mer går mot att vara en riktig hemlös person som sover i garage och i tunnelbanan. Tragiskt att det hela kunde sjunka så här långt. Även tragiskt att hunden skall dras med i raset och förfallet (inga trevliga hemlösa miljöer, med sprutor och annat som den kan sätta tassarna i, samt hunger/misshandel).
Citera
2023-10-23, 15:48
Medlem
Se på fan, det verkar som att Peters white Knights hade rätt! Bara efter ca 2 dagars minskad uppmärksamhet har han valt att kapitulera till det svenska systemet och hamnat på bättringsvägen!
Fantastiskt, jag önskar honom all lycka till!

Vad hoppas Kodapan, tro? Att någon introducerar honom för heroin innan han fått kontakt med soc?
Citera
2023-10-23, 16:14
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Vad hoppas Kodapan, tro? Att någon introducerar honom för heroin innan han fått kontakt med soc?

Jag hoppas att ni stönar skönt åt varandra i telefonen och sedan delar en korv från 7Eleven så Peter äntligen kan få den hjälp han förtjänar. Sen kan ni hålla handen alla tre och skutta iväg mot närmsta regnbåge.
Citera
2023-10-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth

Han kan kliva in dagligen på bocenter, fleminggatan 115 och få både frukost värme och lunch. Däremot så får han snällt lämna steppi utanför. Hundar får inte följa med in där. Han skulle göra både sig själv och steppi en fet tjänst om han lämnade in hunden på ett hundstall tills han fått ordning på sig själv men är man envis och korkad så är man.
Citera
2023-10-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag hoppas att ni stönar skönt åt varandra i telefonen och sedan delar en korv från 7Eleven så Peter äntligen kan få den hjälp han förtjänar. Sen kan ni hålla handen alla tre och skutta iväg mot närmsta regnbåge.

Haha vart kommer all ilska o hat ifrån ?
Dags att rannsaka dig själv o sluta vara så hatisk
Du hoppar ju mot halsen och försöker ge det dödliga bettet så fort någon kliver fram
Citera
2023-10-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Se på fan, det verkar som att Peters white Knights hade rätt! Bara efter ca 2 dagars minskad uppmärksamhet har han valt att kapitulera till det svenska systemet och hamnat på bättringsvägen!
Fantastiskt, jag önskar honom all lycka till!

Han nämner i den senaste videon att han funderar på att återgå till det svenska systemet för att få hjälp att lämna landet. Dvs pengar till passförnyelse och biljett till Tyskland. Tyska ”ambRassaden” ville nämligen inte hjälpa honom med detta.
Nej såklart inte. Dom hjälper till med att förnya hans pass vid behov, men givetvis kostar det pengar som för alla andra.
Han får snällt anpassa sig efter det svenska systemet, söka ett ekonomiskt bistånd till pass och sen åka till Tyskland och belasta systemet där istället.
Citera
2023-10-23, 16:26
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han nämner i den senaste videon att han funderar på att återgå till det svenska systemet för att få hjälp att lämna landet. Dvs pengar till passförnyelse och biljett till Tyskland. Tyska ”ambRassaden” ville nämligen inte hjälpa honom med detta.
Nej såklart inte. Dom hjälper till med att förnya hans pass vid behov, men givetvis kostar det pengar som för alla andra.
Han får snällt anpassa sig efter det svenska systemet, söka ett ekonomiskt bistånd till pass och sen åka till Tyskland och belasta systemet där istället.

Det är nog det bästa för alla. Men tveksamt om han kommer ha råd att vaccinera Steppi, och får igenom alla vaccinbevis för att ta med hunden till Tyskland.
Citera
2023-10-23, 16:38
Medlem
skogs08s avatar
Jävla tjat om den där hundjäveln. Bästa för båda parter vore om den kunde bli avlivad av polisen så att tysken slapp det besväret och därmed kan få adekvat hjälp. Just nu hindrar hunden kontakt med socialen, ambassaden och diverse härbergen.

Tysken har ju berättat om den i sina videos också hur han hämtade den i nåt öststatsland med pengar från Åsa-Lena.
Den är knappast korrekt införd i landet, garanterat ovaccinerad, inte kontrollerad för ett skit, inga korrekta papper. Knappast att någon vill överta den.
Senast redigerad av skogs08 2023-10-23 kl. 16:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in