Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-23, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Bingo. Att se på är lika naturligt som att titta på ett kraschande tåg.

Att ringa och trakassera en psykiskt sjuk hemlös gubbe för att diskutera hans onanivanor och skämta om att ”tror ni han runkar i tältet nu” är något annat.

Smaklöst, inget en gentleman beblandar sig med. Det verkar som att åtminstone en skribent finner sexuell njutning i Peters misär.
Det är dock smakfullt att flertalet gånger önska att han dör? Peter läser här ibland, tror du att han blir gladare av att läsa att folk vill att han dör? En stackars psykiskt sjuk hemlös man vill du ska frysa ihjäl..

Jag hajar att du inte tycker busringningar är roligt, fine, men att låtsas som att du har någon empati för stackars Bert är bara löjligt
Citera
2023-10-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Det är dock smakfullt att flertalet gånger önska att han dör? Peter läser här ibland, tror du att han blir gladare av att läsa att folk vill att han dör? En stackars psykiskt sjuk hemlös man vill du ska frysa ihjäl..

Jag hajar att du inte tycker busringningar är roligt, fine, men att låtsas som att du har någon empati för stackars Bert är bara löjligt

Ja att sitta och klanka ner på andra är ju väldigt lätt. Om man inte har rent mjöl i påsen ska man inte döma andra heller. Det finns många godhets knarkande som tror att de är så perfekta och så fort någon annan kommer med en annan åsikt så ska de vara där och döma…

hursomhelst så tycker jag att Peter ska börja lyssna på socialen och myndigheterna för hans bästa. Det kommer en kall vinter och det km inte gå att tälta. Han måste hitta en lösning men de även myndigheternas ansvar att se till att vi inte har hemlösa i landet heller
Citera
2023-10-23, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter

Jag har mer sympati för hans offer. Bert skiter jag fullständigt i och hoppas att hans lidande tar slut snart, men det betyder inte att jag tänker applådera någon som ringer och trakasserar honom.

Jag har aldrig sökt kontakt med Bert varken via telefon, kommentarer på YouTube eller annat. Att han kommer hit och läser vad jag säger och blir kanske ledsen är inte mitt problem.

Låt naturen ha sin gång.
Citera
2023-10-23, 11:54
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Jag har mer sympati för hans offer. Bert skiter jag fullständigt i och hoppas att hans lidande tar slut snart, men det betyder inte att jag tänker applådera någon som ringer och trakasserar honom.

Jag har aldrig sökt kontakt med Bert varken via telefon, kommentarer på YouTube eller annat. Att han kommer hit och läser vad jag säger och blir kanske ledsen är inte mitt problem.

Låt naturen ha sin gång.

+1.

Han har satt sej själv i denna situation helt på egen hand och min empati går till människor som förtjänar det och inte till någon parasit som utnyttjar andra för sin egen vinning.
Citera
2023-10-23, 12:20
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
+1.

Han har satt sej själv i denna situation helt på egen hand och min empati går till människor som förtjänar det och inte till någon parasit som utnyttjar andra för sin egen vinning.

Citat:

Låt naturen ha sin gång.

Snälla människor! Ert sätt att resonera är lika begåvat som att stå och skrika* åt en person som har ett brutet ben:
”Spring då för f-n!”

Jag vet inte hur gamla ni är som hetsar, men ni verkar knappast vara torra bakom öronen och har NOLL koll på vad psykisk sjukdom innebär.

E* Eller att sparka på en död häst och skrika att den ska resa sig upp.
Senast redigerad av skoputs 2023-10-23 kl. 12:30.
Citera
2023-10-23, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Snälla människor! Ert sätt att resonera är lika begåvat som att stå och skrika* åt en person som har ett brutet ben:
”Spring då för f-n!”

Jag vet inte hur gamla ni är som hetsar, men ni verkar knappast vara torra bakom öronen och har NOLL koll på vad psykisk sjukdom innebär.

E* Eller att sparka på en död häst och skrika att den ska resa sig upp.

Ja juste ”kodapan ” och alla andra skääms på er ni ska veta bättre än trakassera Peter på ett nätforum.

Vi ska stötta Peter och hjälpa honom med giga bytes eller swisha korv på seven eleven
Citera
2023-10-23, 13:17
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
ni verkar knappast vara torra bakom öronen och har NOLL koll på vad psykisk sjukdom innebär.

Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Vi ska stötta Peter och hjälpa honom med giga bytes eller swisha korv på seven eleven

Just det, jag glömde.

Självklart behöver psykotiska människor konfronteras om deras onanivanor i utbyte mot betald nättrafik så de kan livesända sin resa ner genom spiralen.

Jag vet tillräckligt om psykiskt sjuka för att veta att anonyma telefonsamtal inte hjälper.
Citera
2023-10-23, 13:21
Medlem
Sonny00s avatar
Gigabytes till telefonen kan nog vara mer skadligt än nyttigt, men det är bara min åsikt. Han verkar helt fixerad vid att producera videor och det är möjligt att det tar fokus från det som är viktigt, d v s att söka hjälp.

Pengar till korv och pizza är också bara lindring för stunden. Men visst, det är skönt att bli mätt även om det bara är för en stund.

Jag har tyvärr ingen lösning på hans situation. Jag känner bara att jag snart inte klarar att se mer av hans misär.
Citera
2023-10-23, 13:59
Kanske kan Russiannotsweed hjälpa Peter skaffa OnlyFans så de kan runka tillsammans för pengar till korv där istället.
Citera
2023-10-23, 14:55
Medlem
Evendocks avatar
Många bra poäng angående senaste tidens ofredanden.

Personen redogör glatt för sitt ofredande vilket kommer underlätta vid en eventuell förundersökning. Vad gäller tysken är min tanke att han har som flera skribenter redogör (bl.a. med uppgiven erfarenhet inom psykiatrisk vård) troligast ha störst chans till överlevnad om han fick minskad uppmärksamhet.

Lägg telefonsamtalet till länsstyrelsen istället så hunden blir omhändertagen. Tjänstemännen som kommer kanske har någon förpliktelse att vidarebefordra ärendet till exempelvis jourhavande psykiatriläkare samt socialjouren.

För tyskens hälsa borde en forum-medlem blockeras då denne verkar "gå igång" på att utsätta en troligast psykiskt sjuk uteliggare för sin "humor" och skriva om det här.
Ping admin.
Senast redigerad av Evendock 2023-10-23 kl. 15:17.
Citera
2023-10-23, 15:00
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Gigabytes till telefonen kan nog vara mer skadligt än nyttigt, men det är bara min åsikt. Han verkar helt fixerad vid att producera videor och det är möjligt att det tar fokus från det som är viktigt, d v s att söka hjälp.

Pengar till korv och pizza är också bara lindring för stunden. Men visst, det är skönt att bli mätt även om det bara är för en stund.

Jag har tyvärr ingen lösning på hans situation. Jag känner bara att jag snart inte klarar att se mer av hans misär.
Sansat inlägg och ja, jag går i precis samma tankar.
Citera
2023-10-23, 15:14
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=X8kPMgOlzx8

- jaak kanschee gårr förbhii åsalena ofrågar om maat
Hahahah detta kan bli roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem