2022-12-23, 21:21
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Var ser du potentialen? Han har noll kreativitet, riktigt dåliga scheman och levererar typ bara katt/hatt-rim.

Låååångt ifrån talangen Einar hade.

Jämför inte honom med Einar, han är sin egna person, en helt annan artist. Einar var överlägsen och det finns ingen i Sverige som kommer att ta sig till hans nivå.
Citera
2022-12-24, 05:26
Medlem
emileflournoys avatar
Skulle bli oerhört besviken om Sandra Dahlberg visat sig uppfostra en gangsterrappare! Så EXTREMT pinsamt varje gång man ser en Svensk bryta på blatte-svenska
Citera
2022-12-24, 11:57
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Jämför inte honom med Einar, han är sin egna person, en helt annan artist. Einar var överlägsen och det finns ingen i Sverige som kommer att ta sig till hans nivå.

Fan snackar du om. Dom är samma person ju. Otroligt pinsamma och talanglösa.
Citera
2022-12-25, 02:23
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Var ser du potentialen? Han har noll kreativitet, riktigt dåliga scheman och levererar typ bara katt/hatt-rim.

Låååångt ifrån talangen Einar hade.

Einar hade tusentals mil bättre rader.
Citera
2022-12-25, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Einar hade tusentals mil bättre rader.

Lol harry mack har bättre rader off top. Ejnar har aldrig kunnat rappa, han är lika mkt rappare som pop smoke
Citera
2022-12-25, 08:10
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye

Einar var väldigt bra på kreativt flow och melodier, men som rappare var han knappast någonting superspeciellt rent tekniskt. Väldigt billiga rim, hamnar offbeat ibland och hade inte speciellt komplicerade rimscheman heller.
Citera
2022-12-25, 17:40
Medlem
Han är stenhård.
https://twitter.com/SandraDahlberg6/...XCOrKfE5w&s=19
Citera
2022-12-25, 17:58
Medlem
StorTuffBikers avatar
Såg lite av en intervju med pojken på Lokals kanal.

Han fick frågan om kriminaliteten i sina texter, han svarade något i stil med ”grabbarna vet, men det var back in the days, nu gör vi musik”

Visst, jag är medveten om att femtonåringar inte har en särskilt bra tidsuppfattning, och att ett år tillbaka känns som back in the days.

Men vad är det han menar att han gjort, och när har han hunnit med allt gangster shit? För det finns ju relativt färska bilder från morsans insta där lille Ville framstår som en riktig gullegris.

Han rappar trots allt om vapen och hur han skjuter. Det finns en och annan 15 åring som gör det på riktigt. Men tillåt mig tvivla med den här pojken. Att han prövat droger och kanske slängt ett par slängar vid 14 års ålder, det är mer att betrakta som pojkstreck.

Den här ungen kommer att bli testad och uppkäkad tids nog, om han fortsätter försöka framställa sig som en mördare. Skillnaden mellan den här pojken och Einar är att Einar hade uppbackning från ett kriminellt nätverk. Men när det skyddet försvann så försvann också Einar. Den här grabben har inte det från första början.
Citera
2022-12-25, 20:29
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Han fick frågan om kriminaliteten i sina texter, han svarade något i stil med ”grabbarna vet, men det var back in the days, nu gör vi musik”

Visst, jag är medveten om att femtonåringar inte har en särskilt bra tidsuppfattning, och att ett år tillbaka känns som back in the days.

Men vad är det han menar att han gjort, och när har han hunnit med allt gangster shit? För det finns ju relativt färska bilder från morsans insta där lille Ville framstår som en riktig gullegris.

Han rappar trots allt om vapen och hur han skjuter. Det finns en och annan 15 åring som gör det på riktigt. Men tillåt mig tvivla med den här pojken. Att han prövat droger och kanske slängt ett par slängar vid 14 års ålder, det är mer att betrakta som pojkstreck.

Den här ungen kommer att bli testad och uppkäkad tids nog, om han fortsätter försöka framställa sig som en mördare. Skillnaden mellan den här pojken och Einar är att Einar hade uppbackning från ett kriminellt nätverk. Men när det skyddet försvann så försvann också Einar. Den här grabben har inte det från första början.
Haha ja dom kommer böta han och testa honom
GROVT
Citera
2022-12-25, 20:35
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Jag vet inte var jag ska ta vägen. Har aldrig skämts så mycket åt nån annans vägar innan. Snälla säg att du fabricera detta citatet.
Citera
2022-12-25, 21:01
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag vet inte var jag ska ta vägen. Har aldrig skämts så mycket åt nån annans vägar innan. Snälla säg att du fabricera detta citatet.

Inget ordagrant citat men han säger något i den stilen.

Han är ju bara ett barn, så man kan förstå att han gör såna här skämmiga grejer som finnig tonåring.

Han kan inte fullt ut klandras. Någon som däremot kan klandras är hans mamma, som verkar hylla den här utvecklingen. Hade hon vett hade hon tagit med sonen upp till Lappland där hon kommer ifrån och sett till att han fick jobba i skogen till han kom på bättre tankar. Nu verkar hon inte ha alla hästar hemma, så hon kan väl inte förutse konsekvenserna riktigt.
Citera
2022-12-25, 21:04
Medlem
Hans brytning kom & gick lite som den ville också. Ändå påstår han att det är ”dialekt”. Jo tjena, jävla tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in