2024-04-07, 13:28
Medlem
Haha det är så skämmigt. En rikssvensk liten liten pojke med 2 ubersvenska föräldrar pratar som att han verkligen lärt sig svenska från botten. Huuuuuur kan man som mamma och pappa tillåta det här ske? VEEEEEEEM uppmuntrar? Jag skäms så mkt. Gör fysiskt ont att titta på den där lilla skvätten 😅
Citera
2024-04-07, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Haha det är så skämmigt. En rikssvensk liten liten pojke med 2 ubersvenska föräldrar pratar som att han verkligen lärt sig svenska från botten. Huuuuuur kan man som mamma och pappa tillåta det här ske? VEEEEEEEM uppmuntrar? Jag skäms så mkt. Gör fysiskt ont att titta på den där lilla skvätten 😅
Det kanske luktar stålar, va...
Citera
2024-04-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det kanske luktar stålar, va...

Hur mycket tjänar en medioker gansterrappare egentligen?
Citera
2024-04-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Hur mycket tjänar en medioker gansterrappare egentligen?
Tror mer det är pappa som betalar. Mamma kan inte tjäna alltför mkt på postkodlotteriet. 😅
Citera
2024-04-09, 14:37
Medlem
Citat:
Tror mer det är pappa som betalar. Mamma kan inte tjäna alltför mkt på postkodlotteriet. 😅

Misstänker det oxå. Jag tror pappa tjänar mer på sitt låtskrivande än vad Ville gör på sin så kallade musik...
Citera
2024-04-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Misstänker det oxå. Jag tror pappa tjänar mer på sitt låtskrivande än vad Ville gör på sin så kallade musik...
Var och varannan låt som bidrar i mediokerfestivalen är ju skriven av hans pappa. Lite pengar lär han ha. Även hans pappa som ser till att han får studietid osv. Värsta gansterrapparen 😅
Citera
2024-04-12, 19:58
Medlem
Borka88s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=BASzF61VjQI

Titel: RAPPAREN VILLE OM FÖRNEDRINGSVIDEON - JOAKIM LUNDELL - ANJO & CHRIPPA - DEBAAURA #6 ft. ADREYNDABEAT
Datum: 10 apr. 2024
Handling: Ville öppnar sin mun om vad som hänt i hans händelserika liv.

Till sist: Har du tappat ditt barn Sandra??
Citera
2024-05-09, 05:03
Medlem
nakamotos avatar
Nu har han tatuerat in sin flickväns initial på handen hahaha tänk att leva med den resten av livet efter det tar slut
Citera
2024-05-09, 07:09
Medlem
Ghastens avatar
Citat:

Märker att ni har noll koll. Klart hon tjänar bra med pengar på postkodlotteriet.

Ville får väl hoppas att pappan ringer sina kontakter så han får ställa sej på melloscenen nästa år.
Citera
2024-05-09, 11:08
Medlem
Jag blir gråtfärdig samtidigt som skämskudden trycker in i ansiktet. Och hon som intervjuade med lika mycket ortensvenska skyller på att hon bara har fem svenska vänner resten är blattar.
Citera
2024-05-18, 06:01
Medlem
PaoloRobertos avatar
Sett filmen, kan inte länka eftersom han är under 18.
Killen suger neger kuk under knivhot, videon är bara 23 sekunder lång..
Citera
2024-06-13, 15:29
Medlem
Vad är felet på denna gosse? skäms nästan själv då jag hör han prata, lär inte sluta väl för denna gosse tyvärr. Dags för Villes föräldrar ringa socialtjänsten så han får hjälp och stöd kanske??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in