Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
Hej!
Vra bersmarta politiker har ju stiftat en ny lag om att posten ska f lov att ppna och anmla misstnkta knarkbrev.
S vore det inte jttekul om vi stter igng och skickar falska misstnkta knarkbrev till hger och vnster!
Givetvis kommer jag inte skicka ngot riktig knark, utan jag tnker att man skickar ivg en massa brev dr man skriver suspekt avsndare. Typ: "Pelles snus och grs". Eller att man river upp en flik i brevet s att psen med basilika och oregano som man stoppat in syns igenom.
Jag tycker det vore jtteroligt! Men vad tycker ni andra???
Vet ni frresten om det finns ngot som luktar som cannabis? Vore ju jtteskoj om man kunde skicka en massa brev med syntetisk cannabisdoft som fr posten att f spel!
//FCR
1. Skaffa en hobby. Hockey, Motocross eller ngot annat sunt.
2. Hur ska det hr ens vara roligt, du fr ju ingen "payoff" fr du vet inte om dina "roliga" brev ens kommer fram fr granskning, eller om dom hamnar i en sndriva fr att brevbraren tappar det.
Vad r det roliga i det hela? I "bsta" fall, granskas ditt brev precis som alla andra misstnkta brev. Dom skickar innehllet p analys, sen tnker dom aldrig mer p det.
Du verkar ju tro att hela verksamheten ska stanna, nyheterna och media tillkallas och att alla hpet ska brista ut "NE VA DE BAKPULVER I BREVET ISTLLET FR DROGER????" Och att det sedan ska baseras en Hollywood-film p ditt skmt.