Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-21, 23:24
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Fattar inte varför allt ska vara så dekadent och äckligt numera, minns inte att förra säsongen var så här.
Vem vill se gulliga farmor snacka sex och snusk, eller morfar i en mankini?! Man vill ju inte ens kännas vid att mamma och pappa har legat med varandra.

Det här kunde vara en fin serie om kärlek på gamla dar, men det börjar uselt. Majoriteten verkar vara övervintrade nymfomaner.
Tror att det är retardsen som jobbar med castingen på SVT som skapat det här. SVT skapar lite från ingenstans en supersuccé av ett nytt program och bara måste göra lite "mer" inför säsong två. Det ska vara mer busigt, mer sexsnack, mer frisläppta människor.
Jag håller med om att det är taskigt att ta med 85-åringen som upplevs mycket äldre än de andra.
Citera
2024-02-22, 01:59
  #374
Medlem
Crapmagics avatar
Sven Erik är lite för göteborgsk han måste tona Discokaj sidan som Magnus Uggla sjöng om
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-22 kl. 02:13.
Citera
2024-02-22, 02:03
  #375
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rantaren
Tror att det är retardsen som jobbar med castingen på SVT som skapat det här. SVT skapar lite från ingenstans en supersuccé av ett nytt program och bara måste göra lite "mer" inför säsong två. Det ska vara mer busigt, mer sexsnack, mer frisläppta människor.
Jag håller med om att det är taskigt att ta med 85-åringen som upplevs mycket äldre än de andra.
Men märker du inte att Sven-Erik och 85 taggaren förtjänar varandra, hon kräver ju en sexgalen playboy utan mage (en 20 årig man) han vill inte ha nån som kan uppskatta en frack (fräck)mankini, det är tjänsterfel av svt om dom inte rekomenderar partnerbyte, tänk er henne insmord
i Portugisisk olivolja i hans sexgunga

Hon är oförskämt pigg i huvudet, det skaver nog hos många i tråden, när det yttre
och det inre inte kan samsas

Keyoo ville gå med och lägga självmordskandidaten Ali, dont push it gurl
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-22 kl. 02:15.
Citera
2024-02-23, 06:27
  #376
Medlem
Jag tänker på 85 åringen, ser ut som ett rusin som legat i solen 85 år. Sen att hon ska prata sex och hur kåt hon är, kräks.
Citera
2024-02-23, 11:41
  #377
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jag tänker på 85 åringen, ser ut som ett rusin som legat i solen 85 år. Sen att hon ska prata sex och hur kåt hon är, kräks.
Hon borde få ligga med en 20 årig chip n dale som avslutning på livet, det finns porr där sådana där kärringar ligger med unga gossar
Citera
2024-02-23, 17:19
  #378
Medlem
Är det verkligen nån som tycker mankini är häftigt/roligt??!!
Hade jag varit anhörig hade jag skämts nåt kopiöst.
Citera
2024-02-23, 17:35
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Otis dog, detta är hennes eftermäle. Hon behöver inte skämmas i himmelen, men ändå liksom.

Jag trodde på mankinimannen, han var ju rätt snygg för sin ålder, påklädd och tyst. Men nu tänker man mer, klä på dig och håll käften!
Ang Otti: visst sa hon att hon tänkte på döden varje dag…(minns sekvensen när hon hoppade bungyjump med snyggingen hon nobbade)

Mankinimannen kunde ha varit farsa till norska kronprinsessan Mette Marit. Tror den sistnämnde var strået vassare. (Kom och hjälp mig att dö, hade väl min tanke om jag på något vis varit insyltad med personen)
Citera
2024-02-23, 20:07
  #380
Avstängd
Fy fan så jävla äckligt, och tragiskt.

Hälsade på min mamma och vi satt oc såg på tv, så slår dumjäveln på detta program.
Fy fan, jag höll på skämmas ihjäl och gick därifrån väldigt fort.

Förstår inte hur det kan vara intressant att se några äkliga gammla, fla människor nakna eller sitta och snacka sex.

INGEN SKAM I KROPPEN!!!!
Citera
2024-02-25, 11:26
  #381
Medlem
Hur fan kan någon ansvarig TV-chef över huvud taget tillåta att man lägger pengar på något sådant dravel. Kan väl inte finnas någon som är intresserad av detta.
Citera
2024-02-25, 14:28
  #382
Medlem
FedupFlorences avatar
Programserien har som utgångspunkt att lansera en produkt där Sveriges pensionärer glänser och växer. Samtidigt är ingen i produktionen eller av någon av kritiker i ålder att uttala sig. Och här ligger det som stjälper upplägget. Låt 65+-are göra en säsong!
Citera
2024-02-25, 14:34
  #383
Medlem
Fast nu ser man att det redan då fanns nutidsmänniskor. De medverkande i denna produktion har nog gått hela livet med drömmar om att, kanske inte knulla framför kameran. Men åtminstånde få skrika ut till alla som tittar at dom är kåta och vill bli bekräftade för just det. Drygt 15minuters kändisskap....
Citera
2024-02-25, 14:36
  #384
Medlem
FedupFlorences avatar
I den här generationen man vill nå, eller det utgångsläge man tror sig nå med så många som möjligt är det inte möjligt att ta till en fräck 85-åring eller några invandrare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback